Firma » Biznes
JBcomm: projekt unijny i nowa usługa
Zobacz więcej zdjęć » |
Jest to zaawansowane narzędzie analityczne pozwalające ocenić poszczególne aspekty odpowiedzialności społecznej przedsiębiorstw.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Audyt CSR – uruchomiony właśnie przez JBcomm – opiera się na kompleksowej analizie organizacji w oparciu o normęISO26000. Obejmuje takie obszary jak: ład organizacyjny, prawa człowieka, praktyki związane z zatrudnieniem, kwestie środowiskowe, zagadnienia konsumenckie oraz zaangażowanie w rozwójspołeczności lokalnych. Zidentyfikowane w wyniku audytu silne i słabe strony danego przedsiębiorstwa stanowią punkt wyjścia do stworzenia strategii jego społecznego zaangażowania.
- Uruchomiając nową usługę, wychodzimy naprzeciw potrzebom tych firm, które chcą działać w sposób odpowiedzialny - wyjaśnia Joanna Bartnik, Dyrektor Zarządzająca JBcomm. – To narzędzie pozwala podejść do kwestii CSR w sposób strategiczny. Umożliwia łatwą identyfikację tych obszarów działania firmy, na których należy się skupić oraz odkrycie elementów, które wymagają naprawy.
Nowość w ofercie JBcomm - Audyt CSR - posiada dwa moduły stworzone z myślą o różnych potrzebach i skalach działania przedsiębiorstw: pierwszy dedykowany jest dużym organizacjom, drugi – firmom z sektora MŚP. Narzędzie analityczne zostało wypracowane dzięki projektowi „JBcomm – komunikacja odpowiedzialna społecznie. Wdrożenie strategii CSR drogą do rozwoju kompetencji spółki” współfinansowanemu przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej (umowa o udzielenie wsparcia na wdrożenie CSR nr 115/SPPW/DPP/2014 Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy).
JBcomm to agencja komunikacji zajmująca się doradztwem strategicznym, realizacją kampanii informacyjno-edukacyjnych, zarządzaniem w sytuacjach kryzysowych, PR korporacyjnym i PR marki, CSR oraz komunikacją w mediach społecznościowych. Firma specjalizuje się w obsłudze firm z branżyFMCG, wyposażenia wnętrz/ budowlanej oraz dostawców usług profesjonalnych. Do grona klientów agencji należą m.in. OSM Piątnica, Drosed, FRoSTA, Dornbracht oraz Alape.
Nadesłał:
JBcomm
|
Komentarze (0)