Firma » Biura
Jesteś zadowolony? Wyślij nam "buźkę"!
                ![]()  | 
        
| Zobacz więcej zdjęć » | 
HappyOrNot to mobilne urządzenia instalowane w Biurach Obsługi  Klienta. System jest prosty: klient odpowiada anonimowo na pytanie: „Czy  jesteś zadowolony z obsługi?” naciskając odpowiedni przycisk –  emotikonkę, czyli „buźkę” służącą do wyrażania emocji m.in. na  telefonach i tabletach. Do wyboru są cztery: bardzo szczęśliwa,  szczęśliwa, średnio zadowolona i niezadowolona. Wybierając właściwą  klient może szybko i skutecznie ocenić poziom obsługi. 
- PGE  Obrót traktuje klienta jak partnera, dlatego tak bardzo ważna jest dla  nas wiedza o poziomie zadowolenia z jakości świadczonych przez nas  usług. System HappyOrNot pozwala nam go poznać w czasie jednej wizyty w  Biurze Obsługi Klienta. To bardzo ważne, jeśli chce się reagować  natychmiast. To nasz cel - mówi Agnieszka Szczekala, rzecznik prasowy  PGE Obrót.
Zgromadzone przez HappyOrNot dane są dostępne już na  drugi dzień w formie raportu, dzięki czemu na bieżąco można analizować  poziom zadowolenia z obsługi. Urządzenia HappyOrNot znajdują się w 12  Biurach Obsługi Klienta, jednak co miesiąc zmieniają swoją lokalizację.   
 
Wysoki poziom obsługi to jeden z najważniejszych celów  działania PGE Obrót. Klienci doceniają spółkę za profesjonalizm oraz  solidną i uprzejmą obsługę. Głosami klientów PGE Obrót po raz kolejny  otrzymała godło „Firma Przyjazna Klientowi”. 
Piotr Wróbel
Specjalista  ds. Public Relations
  piotr.wrobel@gkpge.pl, tel. (17) 865 6124; 691 911 525 
 
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.
PGE Obrót

                    
                
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)