Firma » Bankowość
Jeszcze większe oszczędności na paliwie z Toyota Bank
„8% mniej za paliwo” to promocja moneyback od Toyota Bank, skierowana dla posiadaczy Konta Jedynego, które sprzyja wszystkim kierowcom. Wraz z końcem 2014 roku dobiegnie końca już IV edycja programu premiującego.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Z racji stale rosnącego zainteresowania promocją, od przyszłego roku Klienci Toyota Bank, będą mogli otrzymać nawet 10% zwrotu za paliwo, przy aktywnym korzystaniu z konta.
Oferta Konta Jedynego z promocją moneyback „8% mniej za paliwo” od Toyota Bank, pozwala zaoszczędzić nawet 500 zł albo zyskać ponad 90 litrów paliwa w ciągu roku. Program premiowy powstał z myślą o kierowcach, właścicielach samochodów wszystkich marek, którzy aktywnie korzystają ze swoich pojazdów i co za tym idzie, są gośćmi na stacjach paliw. Dzięki systematycznemu korzystaniu z konta, mogą w prosty sposób ograniczyć wydatki związane z tankowaniem.
Opłaty związane z prowadzeniem Konta Jedynego wynoszą 0 zł, a wydanie i użytkowanie karty płatniczej jest bezpłatne. Dodatkowo, klienci mogą wykonywać za darmo przelewy internetowe, a w ramach oferty, Toyota Bank dokłada jeszcze ubezpieczenia Moto i Travel Assistnece w pakiecie. Sumując korzyści wynikające z funkcjonalności konta, dodatkowych ubezpieczeń oraz promocji paliwowej, Konto Jedyne od Toyota Bank stanowi bardzo atrakcyjną ofertę dla kierowców i wpisuje się w trend rosnącej popularności usług typu cash back w Polsce.
- „8% mniej za paliwo” to promocja, którą oferujemy naszym Klientom już 4 rok z rzędu. Zainteresowanie usługą jest tak duże, że postanowiliśmy pójść o krok dalej. Wraz z początkiem 2015 roku, Klienci będą mogli otrzymać aż 10% zwrotu za paliwo. Jesteśmy bankiem o korzeniach motoryzacyjnych i bardzo dobrze rozumiemy, że wydatki na stacjach benzynowych stanowią istotną część domowego budżetu. Rozwijanie programu moneyback, stanowi więc istotny aspekt naszej strategii – mówi Dominika Cepek, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank.
Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2001 roku. W 2002 bank uruchomił także działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota. Usługi banku skierowane są zarówno do Klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze, a także systemy obsługi poprzez Internet, telefon i SMS.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
an@thpr.pl
|
Komentarze (2)
teraz wszystkie wielkie firmy mają swoje banki bądź partnerów. nie bałbym się zaufać bank toyoty, samochody robią porządne, pracownicy kompetentni, gdy żona kupowała auris hybrydę wszystko ładnie jej wyjaśnili :)
widzę że toyota to nie tylko dobre samochody ale też niezły sposób na oszczędzanie