Firma » Bankowość

Jeszcze większe oszczędności na paliwie z Toyota Bank

„8% mniej za paliwo” to promocja moneyback od Toyota Bank, skierowana dla posiadaczy Konta Jedynego, które sprzyja wszystkim kierowcom. Wraz z końcem 2014 roku dobiegnie końca już IV edycja programu premiującego.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Z racji stale rosnącego zainteresowania promocją, od przyszłego roku Klienci Toyota Bank, będą mogli otrzymać nawet 10% zwrotu za paliwo, przy aktywnym korzystaniu z konta.
Oferta Konta Jedynego z promocją moneyback „8% mniej za paliwo” od Toyota Bank, pozwala zaoszczędzić nawet 500 zł albo zyskać ponad 90 litrów paliwa w ciągu roku. Program premiowy powstał z myślą o kierowcach, właścicielach samochodów wszystkich marek, którzy aktywnie korzystają ze swoich pojazdów i co za tym idzie, są gośćmi na stacjach paliw. Dzięki systematycznemu korzystaniu z konta, mogą w prosty sposób ograniczyć wydatki związane z tankowaniem.
Opłaty związane z prowadzeniem Konta Jedynego wynoszą 0 zł, a wydanie i użytkowanie karty płatniczej jest bezpłatne. Dodatkowo, klienci mogą wykonywać za darmo przelewy internetowe, a w ramach oferty, Toyota Bank dokłada jeszcze ubezpieczenia Moto i Travel Assistnece w pakiecie. Sumując korzyści wynikające z funkcjonalności konta, dodatkowych ubezpieczeń oraz promocji paliwowej, Konto Jedyne od Toyota Bank stanowi bardzo atrakcyjną ofertę dla kierowców i wpisuje się w trend rosnącej popularności usług typu cash back w Polsce.
- „8% mniej za paliwo” to promocja, którą oferujemy naszym Klientom już 4 rok z rzędu. Zainteresowanie usługą jest tak duże, że postanowiliśmy pójść o krok dalej. Wraz z początkiem 2015 roku, Klienci będą mogli otrzymać aż 10% zwrotu za paliwo. Jesteśmy bankiem o korzeniach motoryzacyjnych i bardzo dobrze rozumiemy, że wydatki na stacjach benzynowych stanowią istotną część domowego budżetu. Rozwijanie programu moneyback, stanowi więc istotny aspekt naszej strategii – mówi Dominika Cepek, Kierownik Wydziału Marketingu w Toyota Bank.


Informacja o banku:
Toyota Bank Polska S.A. prowadzi działalność na krajowym rynku od 2001 roku. W 2002 bank uruchomił także działalność leasingową w spółce Toyota Leasing Polska Sp. z o.o. Oferta banku skupia się głównie wokół finansowania zakupu samochodów Toyota. Usługi banku skierowane są zarówno do Klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw. W 2007 roku bank uruchomił platformę bankowości elektronicznej. Oferta banku została rozszerzona o konta osobiste i oszczędnościowe, lokaty, pożyczki i karty płatnicze, a także systemy obsługi poprzez Internet, telefon i SMS.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

an@thpr.pl

Komentarze (2)

  • avatar
    ~bubek 2014-11-13 07:34:16

    teraz wszystkie wielkie firmy mają swoje banki bądź partnerów. nie bałbym się zaufać bank toyoty, samochody robią porządne, pracownicy kompetentni, gdy żona kupowała auris hybrydę wszystko ładnie jej wyjaśnili :)

  • avatar
    ~bazyl 2014-11-12 18:26:50

    widzę że toyota to nie tylko dobre samochody ale też niezły sposób na oszczędzanie


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »