Gospodarka » Żywność

Jogurty Piątnicy z tytułem „Najlepszy Produkt 2013”

Jogurty Piątnicy z tytułem „Najlepszy Produkt 2013”
Zobacz więcej zdjęć »
Konsumenci docenili wysoką jakość nowości OSM Piątnica, nagradzając Jogurt naturalny z mleka pasteryzowanego i Jogurt Milandia z mascarpone.

15 stycznia 2013 r. w Hotelu Westin w Warszawie odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników II edycji badania „Najlepszy Produkt – Wybór Konsumentów”, przeprowadzonego przez instytut GfK Polonia na reprezentatywnej próbie konsumentów w grudniu 2012 roku. Celem badania było wyłonienie najbardziej udanych premier rynku FMCG w 64 kategoriach obejmujących artykuły spożywcze, chemię gospodarczą i kosmetyki.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Konsumenci docenili w badaniu wysoką jakość nowości OSM Piątnica wprowadzonych na rynek latem ubiegłego roku. Jogurt Naturalny z mleka pasteryzowanego Piątnicy zwyciężył w kategorii „Mleko i wyroby mleczne”. Uznanie konsumentów i wysokie II miejsce na podium zdobył wyróżniający się na rynku, innowacyjny produkt Piątnicy − Jogurt Milandia z mascarpone.


Zwycięski produkt, Jogurt Naturalny Piątnica, jako jeden z nielicznych na rynku nie zawiera mleka w proszku. Wyrabiany jest wyłącznie z wysokiej jakości mleka pasteryzowanego oraz żywych kultur bakterii jogurtowych. Wyróżnia go delikatna, kremowa konsystencja i orzeźwiający smak. Jest doskonały jako samodzielna przekąska.


Wysoko oceniony przez konsumentów gęsty Jogurt Milandia powstaje w oparciu o wyjątkową technologię produkcji. Piątnica zaproponowała unikalne połączenie jogurtu z serkiem mascarpone jako pierwsza firma mleczarska w Europie. Dzięki dodatkowi mascarpone, Jogurt Milandia ma gęstą konsystencję i śmietankowy smak, które zdecydowanie odróżniają go od innych gęstych jogurtów dostępnych na rynku.

 

Projekt „Najlepszy Produkt – Wybór konsumentów” jest polską wersją prestiżowego badania „Produkt des Jahres”, realizowanego od 13 lat w Niemczech. W badaniu przeprowadzonym na zlecenie Wydawnictwa Gospodarczego, wydawcy magazynów „Wiadomości Handlowe” oraz „Wiadomości Kosmetyczne”, uwzględniono produkty wprowadzone na rynek od 30.09.2011 r. do 1.09.2012 r.

 

Więcej informacji o produktach OSM Piątnica na stronie www.piatnica.com.pl.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »