Firma » Reklama

John King – piwa z różną tożsamością

John King – piwa z różną tożsamością
Zobacz więcej zdjęć »
Partner ASM prowadzi kolejną merchandisingową kampanię w największych sieciach handlowych. Tym razem dba o ekspozycję niszowych polskich oraz importowanych browarów, przede wszystkim klasy premium.

John King Polska jest wyłącznym importerem i dystrybutorem blisko 120 rodzajów piwa. Wśród nich znaleźć można etykiety z nazwami marek niemieckich, czeskich, litewskich, brytyjskich, francuskich, holenderskich, hiszpańskich, belgijskich, indyjskich, chińskich, a także pochodzącymi z polskich browarów regionalnych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Butelki i puszki napełnione napojem cenionym przez piwoszy z całego świata od 1-ego września są szczególnie wyeksponowane w sieci sklepów współpracujących z Partner ASM. Akcja marketingowa ma wymiar ogólnopolski. Jej celem jest zapewnienie lepszej dostępności asortymentu dystrybuowanego przez John King Polska.

Wspólnie z dystrybutorem staramy się tak zaaranżować przestrzeń półek sklepowych, by każdy klient dostrzegł coś dla siebie w tej gamie piwnych odcieni: jasnych i ciemnych, głębokich i lekkich. Niszowe browary mają swoje atuty, które chcielibyśmy w naszych działaniach uwidocznić. Większość z nich nie ma wsparcia w agresywnych działaniach marketingowych, dlatego komunikowanie o tych produktach poprzez ich dobrą ekspozycję jest wyzwaniem, któremu staramy się sprostać - mówi Adam Zimoch, Key Account Manager w Partner ASM.

Partner ASM, to agencja w strukturach ASM group, oferująca kompleksowe rozwiązana marketingowe wspierające sprzedaż bezpośrednio w punktach handlowych. Współpracuje ze wszystkimi placówkami sieci takich jak, m.in.: Makro, Real, Tesco, Elea, Carrefour, Albert, Auchan, OBI, Castorama, Orlen, Statoil, Kaufland i Billa.

Agencja PARTNER ASM powstała w 1998 r. i realizuje swoje usługi w oparciu o gruntowną analizę rynku, wieloletnie doświadczenia oraz oczekiwania klientów. Merchandising, promocje sprzedaży, leasing pracowniczy, outsourcing sił sprzedaży, dystrybucja materiałów POS, monitoring cen jak również wsparcie w procesie wprowadzania nowych produktów to główny zakres usług PARTNER ASM. Agencja PARTNER ASM oferuje kompleksowe rozwiązania dopasowane do wszelkich potrzeb klientów oraz oczekiwań wiążących się z danym projektem, zapewniając wysoką efektywność powierzanych do realizacji akcji.  PARTNER ASM współpracuje z Philip Morris Polska, Dr. Oetker, Roleski, Kimberley Clark, Ustronianka, Goliard, VF Polska Distribution, PZ Cussons Polska, Laboratorium Kosmetyczne Joanna, Energizer Polska.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »