Moda » Odzież

Już nie tylko ekskluzywna odzież. Męska marka Victorio zyskała swój zapach

Modowa męska marka Victiorio produkowana przez białostocki Prestige Męski wprowadziła do swojej oferty dwa rodzaje perfum – Corggio i Passione.


Coraggio to zapach orientalny, wyrafinowany i elegancki. Stworzony z myślą o odważnych, pewnych siebie i znających swoją wartość mężczyznach. Drugą z perfum cechuje zapach emanujący ciepłą nutą drzew, uosabiający męskość i pasję.

- Coraggio to typowy zapach wieczorowy – o silnym, intensywnym aromacie, który znakomicie komponuje się z eleganckim garniturem Victorio. Stanowi dopełnienie gustownego i ekskluzywnego wizerunku mężczyzny ceniącego sobie jakość i niezależność. Passione natomiast to zapach wschodzącego dnia, świeży, orzeźwiający, dający energię do działania – informuje Krzysztof Kosmowski, właściciel marki Victorio.

Przedstawiciel firmy podkreśla, że perfumy, stanowią znakomite uzupełnienie dotychczasowej oferty marki, bazującej na eleganckich garniturach, niebanalnych koszulach i zaprojektowanych z dbałością o każdy element i detal dodatków.

Do stworzenia Coraggio wykorzystano nuty zapachowe drzewa sandałowego, imbiru i cedru. Wyczuwalne są w niej również mięta, pieprz i cytrusy. Podstawą Passione stanowią z kolei cedr i paczuli. Wyraźnie wyczuwalne są również lawenda, kolendra i cytryna.

Perfumy dostępne są w 50 ml flakonikach. Kosztują odpowiednio 69,90 i 79,90 zł.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

publicum

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »