Dom » Wnętrza
Kalendarze z pasją – jubileusz 90-lecia Grupy Armatura
Zobacz więcej zdjęć » |
Oba wydania kalendarzy łączy wspólna cecha – zamiłowanie do tworzenia piękna.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Inspiracją do powstania dwóch kalendarzy jest obchodzony w 2012 roku wyjątkowy jubileusz 90-lecia istnienia firmy Grupa Armatura. Poszczególne karty kalendarza, zatytułowanego 90 lat Kobiecego Piękna ozdobiły oryginalne akty, wykonane na przestrzeni minionego wieku. Ilustrują one 9 dekad różnorodnego postrzegania kobiecej natury. Fotografie umieszczone na stronach kalendarza ukazują zmiany, jakie dokonywały się w postrzeganiu kobiecego piękna. Każde ze zdjęć prezentuje artystyczne wizje portretów nawiązujących do malarstwa Rubensa, paryskiego Moulin Rouge, kokieteryjnego pin–up girls oraz współczesnej kobiecej zmysłowości. Kalendarz uzupełniono o płytę z oryginalnym, winylowym wykonaniem operetki Fi Fi, popularnej w Paryżu lat 50-tych.
– Do stworzenia nowego projektu kalendarza zainspirowało nas przede wszystkim 90 lat istnienia Grupy Armatura. Projekt kalendarza opiera się na pomyśle przedstawienia na podobnym odcinku czasu rozwoju fotografii o tematyce kobiecej. Oczekiwania względem tegorocznej edycji kalendarza zostały postawione bardzo wysoko. Pracując nad koncepcją wydawnictwa mieliśmy na uwadze przede wszystkim szczególny, jubileuszowy rok oraz sukces ubiegłorocznej edycji kalendarza, zatytułowanego „Cztery żywioły”, który nagrodzono Złotym Medalem w VII Międzynarodowym Konkursie Kalendarzy i Kart Świąteczno-Noworocznych VIDICAL 2011 oraz Złotym Gryfem w prestiżowym konkursie branży poligraficznej – mówi Aneta Dziedzina, Szef Działu Marketingu, Grupy Armatura.
Kalendarz pełen pasji
Głównymi bohaterami drugiego kalendarza są pracownicy Grupy Armatura i ich pasje. W ten oryginalny sposób firma podziękowała współpracownikom za wieloletnie zaangażowanie włożone w codzienną pracę. Osoby, które pojawiły się w kalendarzu zostały wyłonione w ramach konkursu „Podziel się z nami swoimi pasjami”, przeprowadzonego wśród pracowników. Do przedsięwzięcia zakwalifikowano 14 wybranych osób, które opowiedziały o swoich pasjach oraz zilustrowali je fotografiami. Osobiste komentarze i zdjęcia pracowników-pasjonatów prowadzą nas przez poszczególne miesiące nowego 2012 roku.
– Celem konkursu było pokazanie niezwykłych zainteresowań ludzi, z którymi mamy przyjemność pracować na co dzień. Origami, sporty wodne czy szydełkowanie to tylko niektóre pasje, jakimi fascynują się nasi Pracownicy w czasie wolnym. Koledzy, których znamy pokazali się nam w zupełnie innym świetle. Nie ukrywam, że jako jeden z pomysłodawców konkursu jestem dumna z efektu, jaki udało nam się wspólnie osiągnąć. Rezultat wspólnej pracy trafił już w ręce naszych Partnerów, Klientów oraz oczywiście samych Pracowników firmy – mówi Aneta Dziedzina, Szef Działu Marketingu, Grupy Armatura.
Więcej informacji na stronie :
www.grupa-armatura.pl
Grupa Armatura jest wiodącym polskim producentem baterii, zaworów i grzejników aluminiowych. Główną ofertę firmy stanowi szeroka gama baterii łazienkowych i kuchennych oraz natrysków, Uzupełnieniem oferty są zawory wodne, grzewcze i gazowe, oraz grzejniki aluminiowe wraz z elementami montażowymi.
Wysoka klasa produktów i świadczonych usług jest nadrzędną wartością charakteryzującą firmę.
W celu zapewnienia komfortu klientom, Grupa Armatura posiada rozbudowaną sieć dystrybucyjną, obejmującą hurtownie instalacyjno-sanitarne, hipermarkety budowlane oraz sklepy patronackie.
Klienci mają zagwarantowany serwis gwarancyjny – 48 godzin, do dyspozycji Klientów jest bezpłatna infolinia. Działania zgodne z ISO 9001 oraz nowoczesne rozwiązania w postaci serwisów gwarancyjnych i pogwarancyjnych dają poczucie satysfakcji nawet najbardziej wymagającym klientom.
Nadesłał:
E.C.H.O. Communications
|
Komentarze (0)