Firma » Reklama
Kampania informacyjna – biletomaty bezgotówkowe w autobusach
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Kampania promuje wśród pasażerów stołecznej komunikacji miejskiej korzystanie z biletomatów bezgotówkowych, a szczególnie zakup doładowania Warszawskiej Karty Miejskiej. Plakaty promujące biletomaty zostały umieszczone na wiatach przystankowych w 50 punktach Warszawy o największym natężeniu ruchu pasażerów, m.in. na Dworcu Centralnym, przy stacjach metra Centrum i Ratusz Arsenał. Teraz kampania zostaje uzupełniona o reklamy typu „fullback” (grafika na całym tyle autobusu, łącznie z szybą) na 60 autobusach miejskich. Kampania została przygotowana przez Mera Serwis, Miejski Zakład Autobusowy i Zakład Transportu Miejskiego.
„Mimo tego, że nasze biletomaty są obecne w warszawskich autobusach już od ponad roku, świadomość możliwości i korzyści związanych z zakupem doładowania WKM wśród Warszawiaków wciąż nie jest zbyt duża” – mówi Grzegorz Lange z Mera Serwis, firmy dostarczającej biletomaty bezgotówkowe dla MZA. Kampania ma celu poinformowanie pasażerów, że kartę łatwo doładują w automacie, który znajdą w autobusach oznaczonych przy wejściu naklejką „biletomat, płatność kartą”. „Nie wszyscy wiedzą, jak łatwo i szybko można naładować WKM w naszym biletomacie bezgotówkowym – zajmuje to kilkadziesiąt sekund. Dodatkowym plusem jest fakt, że można to zrobić podczas podróży autobusem – czyli nie tracąc dodatkowego czasu oraz możliwość zakupu doładowania przed upływem ważności biletu. Kolejne takie samo doładowanie na naszej karcie zostaje aktywowane automatycznie wraz z upływem terminu ważności poprzedniego” – wyjaśnia Grzegorz Lange.
Biletomaty bezgotówkowe opracowane od podstaw przez firmę Mera Systemy rozpoczęły swoje funkcjonowanie w warszawskich autobusach w maju 2012 roku. Obecnie system obejmuje już 740 biletomatów, czyli ponad 50 proc. autobusów MZA. W najbliższych miesiącach ma być powiększony do 1.200 sztuk.
Nadesłał:
katarzyna.prochniak@globalbrand.pl
|
Komentarze (0)