Firma » Reklama

Kampania LAVAZZA A MODO MIO

Ruszyła kampania reklamowa producenta ekspresów LAVAZZA A MODO MIO. Kampania wizerunkowa obejmuje reklamy w prasie, outdoor i spoty emitowane w telewizji.

Rozpoczęta kampania LAVAZZA A MODO MIO to element ogólnoświatowych działań marki Lavazza.  W Polsce zaplanowano emisje reklam w głównych stacjach telewizyjnych, na nośnikach outdoorowych w większych miastach Polski oraz w prestiżowych magazynach.

Spoty reklamowe o długości 30 sek. emitowane są na antenach : TVP1, TVP2 , TVN, TVP Info oraz TVN7, TVN24 i Discovery.

Layouty wykorzystujące zdjęcia z najnowszej edycji kalendarza Lavazzy można zobaczyć na bilbordach w Krakowie, Poznaniu, Trójmieście, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach i Łodzi.

Reklamy prasowe publikowane będą w tygodnikach opinii: Newsweek, Wprost i Polityka, magazynach kobiecych: Twój Styl, Pani, Zwierciadło, Viva de Lux, VIVA!, Wysokie Obcasy Extra i Gala. Kampania objęła także tytuły męskie – Playboy Kreator, MaleMen, Logo oraz tytuły National Gegraphic, Traveler, Focus i Forbes.

Za planowanie mediów odpowiada STAR MEDIA Kreację przygotował włoski dział marketingu LAVAZZA.

Kampania potrwa do końca grudnia br. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Primoloko/Black&WhitePR
http://blackandwhitepr.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Dziś:
Dolomiti Paganella Bike – www.dolomitipaganellabike.com/en
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »