Firma » Reklama

Kampania LINK 4 autorstwa OgilvyInteractive

Kampania LINK 4 autorstwa OgilvyInteractive
Zobacz więcej zdjęć »
Trwa najnowsza kampania LINK4 realizowana przez zespół Ogilvy Interactive. Kampania ma charakter wizerunkowy. Jej główny przekaz oparty został na wynikach niezależnych badań dotyczących satysfakcji konsumentów w zakresie likwidacji szkód.

Kampania USTERKI LINK4 zwraca uwagę na ten istotny aspekt obsługi klienta. Agencja Ogilvy Interactive przygotowała koncepcję kreatywną oraz komplet materiałów wykorzystywanych w kampanii ubezpieczyciela. 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Główny przekaz kampanii LINK4 „Podnieś swój poziom zadowolenia” podkreśla atuty oferty ubezpieczyciela. W wynikach niezależnych badań dotyczących satysfakcji klientów w zakresie likwidacji szkód, to właśnie LINK4 zajął pierwsze miejsce. Jako  najchętniej polecany ubezpieczyciel w tym zakresie LINK4 zachęca do dołączenia do grona zadowolonych klientów.Wszystkie przygotowane przez Ogilvy Interactive kreacje zawierają informacje o benefitach dla każdego klienta:  taniej nawet o 420 zł,  12% zniżki dla kupujących on-line i gwarancja pomocy w ciągu 30 minut.Agencja odpowiada za przygotowanie kampanii banerowej oraz projekty landing page i kreacje na stronę główną serwisu Link4.- W kreacjach internetowych znalazło się wybrakowane auto, z hasłem „Podnieś swój poziom zadowolenia” oraz interaktywnym suwakiem. Użytkownik może przesunąć suwak tak, aby samochód „się naprawił”. W ten prosty sposób staraliśmy się zobrazować korzyść dla konsumenta, klienci nie muszą się godzić na standardową likwidację szkód, z której nie koniecznie są zadowoleni, wystarczy, że w tej kwestii zaufają LINK4 – mówi Artur Pluta z Ogilvy Interactive.LINK4 to klient współpracujący na stałe z agencją OgilvyInteractive od 2010 roku.Agencja odpowiada głównie za tworzenie nowych kreatywnych pomysłów służących osiąganiu celów sprzedażowych klienta, jak również za rekomendację skutecznych form używanych w działaniach realizowanych przez agencję w Internecie. Kampanie sprzedażowe wspierane są spotami emitowanymi w TV, dla których strategię tworzy Gruppa66 Ogilvy. Za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.
 W Polsce OgilvyInteractive należy go Ogilvy Group Poland, która oprócz OgilvyInteractive obejmuje jeszcze sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/SoHo Square, agencję marketingu zintegrowanego OgilvyAction, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem. OgilvyInteractive powstało w 1983 jako pierwsza sieć reklamowa na świecie specjalizująca się w marketingu interaktywnym. Wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP - jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50.

 

Patrycja Sawicka

BLACK&WHITE PR/PRimoloko

ul. Bracka 25/B8

Warszawa 00-028

tel. 22 692 16 10

mobile. 506 181 076



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Primoloko/Black&WhitePR
http://blackandwhitepr.com.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »