Społeczeństwo » Społeczeństwo
KAMPANIA VENUS Z JOANNĄ JABŁCZYŃSKĄ
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
W pierwszych dniach sierpnia ruszyła kampania reklamowa z udziałem aktorki Joanny Jabłczyńskiej na nośnikach citylight i citytraffic w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Katowicach, Wrocławiu, Łodzi, Trójmieście i Szczecinie oraz autobusach miejskich w Warszawie i Krakowie. Następnie reklama pojawiła się w prasie kobiecej: „Przyjaciółka”, „Claudia”, „Olivia”, „Świat Kobiety”, „Show”, „Grazia”, „Viva!”, „Gala”, „Party”, „Flesz”. Działania reklamowe zostały wsparte aktywnościami w social mediach m.in. na profilu FB Venus (konkurs z produktami Venus jako nagrodami dla 100 kobiet). Dodatkowo od połowy września emitowany jest billboard sponsorski z udziałem Joanny Jabłczyńskiej w TVP 2 i TVN, prezentujący ambasadorkę w trakcie aktywności sportowych.
Za działania w zakresie public relations oraz social media odpowiada agencja Best Public Relations (Monika Apitz, Paulina Kobus). Billboard sponsorski w zakresie kreacji i produkcji zrealizowało FDR Studio (Joanna Orleańska i Paweł Orleański). Zdjęcia wykorzystane w kampanii – Studio IP (Sebastian Wolny), a grafiki: prasowe Creatywni.pl (Mariusz Kowalczyk), internetowe Labo Design (Anna Stefańska). Planowanie mediów Media On oraz outdoor Clear Channel.
Producentem kosmetyków marki Venus m.in.: emulsji i płynów do higieny intymnej, balsamów i sorbetów do ciała, żeli oraz pianek do golenia jest PharmaCF z Niepołomic.
| Nadesłał:
            BestBrands | 
 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)