Dom » Budownictwo
Kampania „What paint gives you” ze wsparciem PZPFiK
Zobacz więcej zdjęć » |
O tym, jak farby wpływają na nasze otoczenie mówi kampania „What paint gives you", którą wspiera Polski Związek Producentów Farb i Klejów (PZPFiK).
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przygotowana przez CEPE (Europejskie Stowarzyszenie Producentów Farb, Tuszów Drukarskich i Barwników Artystycznych) kampania pod hasłem #paintgivesyou pokazuje szereg korzyści płynących z wykorzystania farb dekoracyjnych oraz ich wszechstronne zastosowanie w różnych aspektach naszego życia.
Realizowana w mediach społecznościowych akcja obejmuje serię przyciągających wzrok postów, prezentujących możliwości użycia farb w różnych sytuacjach – od nadawania koloru domom i miejscom pracy po wydłużanie żywotności produktów i ograniczanie ilości odpadów. Skierowana do konsumentów kampania ma na celu zwiększenie świadomości odbiorców na temat zalet farb dekoracyjnych i jednocześnie podkreśla, jak ważną rolę pełni branża chemii budowlanej, która dostarcza te nowoczesne rozwiązania.
We wsparcie i promocję kampanii „What paint gives you”, jako członek CEPE, włączył się Polski Związek Producentów Farb i Klejów (PZPFiK) – Farby dają nam bogactwo kolorów, możliwość ekspresji, zapewniają ochronę i wyzwalają kreatywność. Są więc są nieodłącznym narzędziem przy tworzeniu projektów budowlanych i wnętrzarskich. W ramach kampanii #paintgivesyou pokazujemy też, że rola farb wykracza daleko poza estetykę – to również kluczowy element zdrowego i zrównoważonego środowiska, w którym na co dzień żyjemy i pracujemy – podkreśla Bartłomiej Ślązak, Dyrektor Zarządzający PZPFiK.
Zapraszamy do śledzenia działań kampanii "What paint gives you" na stronie: cepe.org/decorative-coating/what-paint-gives-you/ oraz w mediach społecznościowych i na stronie internetowej PZPFiK
Nadesłał:
Drier
|
Komentarze (0)