Firma » Reklama
Kampanię letnią Cinema City kreować będzie Agencja Reklamowa OFF
Zobacz więcej zdjęć » |
W finałowym etapie konkursu na kreację do kampanii letniej, CInema City Poland wybrała agencję reklamową OFF.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Projekt agencji będzie zachęcał wszystkich pasjonatów kina do udziału w promocji, poprzez takie kanały komunikacyjne jak prasa, radio, Internet, reklama w kinach sieci oraz outdoor.
Letnia promocja Cinema City Poland to jedna z największych ogólnopolskich akcji promocyjnych, w której każdego roku uczestniczą tysiące Polaków chcących sprawdzić swoją wiedzę o kinie. Na uczestników promocji czekają cenne nagrody jak samochody, sprzęt AGD i setki gadżetów oraz „błyskawicznych nagród", które uczestnicy mogą szybko odebrać w kinach Cinema City. Tegoroczna gra filmowa podobnie jak ubiegłoroczne potrwa przez cały lipiec i sierpień.
Cinema City Poland ogłosiło konkurs na kreację ponad miesiąc temu. W pierwszej edycji nie wyłoniono zwycięzcy. Do pierwszej i drugiej edycji konkursu zaproszono łącznie 51 firm, spośród których projekt agencji OFF najlepiej spełniał oczekiwania Cinema City.
Informacje o Cinema City
Cinema City jest największym w Europie Środkowo-Wschodniej operatorem kin wielosalowych (tzw. Multipleksów). Spółka rozwija sieć pod marką Cinema City oraz Orange IMAX® w Polsce, Czechach, na Węgrzech oraz w Bułgarii. Jednocześnie, Cinema City jest największym operatorem kinowym w Izraelu i w Polsce, gdzie pod tą marką funkcjonuje już 26 multipleksów.
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)