Firma » Biznes
Kanały zdalne PGE pracują na pełnych obrotach

Po  ponad miesiącu wyłącznie zdalnej obsługi klienta tak wyglądają  statystyki w PGE Obrót, spółce należącej do Grupy Kapitałowej PGE.   
W trosce o bezpieczeństwo klientów oraz pracowników w związku z  wystąpieniem zagrożenia związanego z koronawirusem, PGE Obrót do  odwołania zamknęła Biura Obsługi Klienta. Od ponad miesiąca całość  obsługi odbywa się poprzez kanały zdalne: Infolinię, e-maile,  elektroniczne Biuro Obsługi PGE eBOK, czy eFormularze .
- W  tej nadzwyczajnej sytuacji ważna jest równowaga pomiędzy ochroną zdrowia  pracowników, a koniecznością niezawodnej obsługi klientów. Nie  pozostawiamy ich bez opieki. Postawiliśmy na od lat rozwijane,  bezpieczne, zdalne kanały kontaktu. Klient ma możliwość realizacji  wszystkich spraw związanych z zakupem energii elektrycznej i gazu bez  konieczności wychodzenia z domu – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót. 
Liczba  zgłoszeń klientów PGE Obrót z dnia na dzień rośnie, dlatego pracowników  kanałów zdalnych wspierają osoby z innych obszarów. W ciągu zaledwie  miesiąca kilkukrotnie wzrosła liczba spraw realizowanych drogą mailową i  telefoniczną: obsłużono 50 tysięcy maili, odebrano ponad 130 tysięcy  połączeń od klientów oraz przyjęto do realizacji 14 tysięcy umów w  procesie zdalnym. 
- Nasi konsultanci realizują dziennie  kilkanaście tysięcy spraw, troszcząc się o jakość i niezawodność naszej  obsługi. Widzimy, że klienci najchętniej wybierają kontakt telefoniczny,  co w obecnej sytuacji może powodować nieco dłuższy niż zazwyczaj czas  oczekiwania na połączenie. Jesteśmy wdzięczni za wyrozumiałość. Warto  jednak przypomnieć, że wiele kwestii związanych z energią elektryczną  nie wymaga kontaktu z Infolinią. Można wybrać również drogę  elektroniczną i skorzystać z PGE eBOK, przesłać wiadomość na  serwis@gkpge.pl, albo skorzystać z eFormularzy – dodaje Robert Choma.
PGE Obrót
press box    
    	
                    
                
						Domowy kisiel żurawinowy z malinami			
						Tenda Polska wprowadziła nowy Mesh Wi-Fi 7 i nową akcję cashbackową			
						Czy Polacy uprawiają jeszcze „grobing” i jaki wpływ ma na nas Dzień Wszystkich Świętych			
						Płatności powtarzalne BLIK dostępne w Credit Agricole			
Komentarze (0)