Firma » Bankowość

Karta kredytowa i konto osobiste Pekao SA wyróżnione w rankingu Federacji Konsumentów

Karta kredytowa i konto osobiste Pekao SA wyróżnione w rankingu  Federacji Konsumentów
Zobacz więcej zdjęć »
Karta kredytowa Credit Silver i Eurokonto Plus Pekao SA zostały wyróżnione przez Federację Konsumentów w testach porównawczych produktów finansowych. Przeprowadzono je pilotażowo w ramach projektu „Finformation".

Karta Classic Silver wydawana przez Bank Pekao SA zajęła drugie miejsce w rankingu kart porównywanych przez Federację.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Organizatorzy wysoko ocenili kartę Classic Silver Pekao SA, przyznając jej jednocześnie wyróżnienie za wielofunkcyjność. Eurokonto Plus otrzymało wyróżnienie za atrakcyjne warunki debetu, niski koszt korzystania z karty bankomatowej za granicą i bezpieczeństwo korzystania z karty.

Test porównawczy przeprowadzony przez Federację Konsumentów to pilot pierwszego niezależnego rankingu produktów bankowych dostępnego w Polsce. Zrealizowano go w ramach ogólnoeuropejskiego projektu „Finformation", w którym biorą udział organizacje konsumenckie z poszczególnych krajów Unii Europejskiej. Celem projektu jest dostarczenie konsumentom informacji o najlepszych dostępnych produktach bankowych.

Do udziału w projekcie zaproszono 35 banków, które mogły dostarczyć do badania szczegółowe dane o trzech wybranych produktach w kategoriach karta kredytowa, konto osobiste i kredyt hipoteczny. Federacja weryfikowała dane m.in. poprzez ocenę ekspertów ds. finansowych i badania typu „tajemniczy klient". Obok rankingu prezentującego produkty, które uzyskały najwyższe (matematycznie) oceny Federacja wskazuje też na produkty, które otrzymały najlepsze oceny za funkcjonalności uważane przez polskich klientów za najważniejsze (m.in. opłaty, elastyczność, wysokość odsetek, bezpieczeństwo, itd.).

Przedstawiciele Federacji Konsumentów podkreślają, ze testy porównawcze mają kluczowe znaczenie dla edukacji konsumentów w zakresie korzystania z produktów finansowych, oraz realizują podstawowe prawo konsumenta do rzetelnej i obiektywnej informacji o dostępnych w różnych bankach produktach. Udział w projekcie można odbierać jako wyraz transparentności banków oraz dobrej woli we współpracy z instytucją reprezentującą ich klientów - zaznaczono podczas wtorkowej konferencji prasowej Federacji.  „W ramach projektu chcemy prezentować najlepsze usługi oraz najkorzystniejsze rozwiązania w określonych obszarach tak, aby promować wzory do naśladowania i postawy prokonsumenckie" - czytamy w informacji prasowej FK.

Projekt „Finformation" jest realizowany przez organizacje konsumenckie we współpracy z fundacją Stiftung Warentest, która z powodzeniem prowadzi od wielu lat testy produktów finansowych na rynku niemieckim. Projekt jest w 75 proc. finansowany przez Unię Europejską, a w 25 proc. ze środków własnych organizacji konsumenckiej. Projekt w Polsce popiera Związek Banków Polskich, a Pekao SA jako jeden z pierwszych banków poddał się tej szczegółowej ocenie.

Bank Pekao SA działa od 79 lat i jest największym bankiem Europy Środkowej pod względem kapitalizacji rynkowej. Jest największy w Polsce pod względem wysokości aktywów, kredytów, depozytów i produktów inwestycyjnych. Dysponuje drugą co do wielkości siecią oddziałów (1059 placówek w całym kraju) oraz siecią ponad 3000 bezpłatnych bankomatów w Polsce i 17000 w całej Europie. Bank Pekao SA ma ponad 5 milionów klientów, a w swoim dorobku wiele nagród, m.in. dwukrotnie zdobył tytuł Best Bank in Poland w roku 2005 i 2007 przyznawany przez magazyn „Euromoney", nagrody Best Foreign Exchange Provider 2008 oraz Best Trade Finance Provider Poland 2008 magazynu Global Finance, Ruban D'Honneur w kategorii The CMS Business of the Year w ramach European Business Awards 2008, Best Emerging Market Bank in Poland 2006 magazynu „Global Finance" oraz Bank of the Year 2004 in Poland magazynu „The Banker". Bank Pekao SA należy do Grupy UniCredit, która jest obecna w 22 krajach, zatrudnia 180 tys. osób i obsługuje ponad 40 mln klientów w ponad 10 300 placówkach.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »