Firma » Bankowość
Karta Kredytowa Lotnicza MasterCard® PayPass™ już dostępna
Zobacz więcej zdjęć » |
Dodatkowo Klienci, którzy wykonają 3 transakcje bezgotówkowe do 15 września br. otrzymają 100 zł w prezencie.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Karta Kredytowa MasterCard Silver Lotnicza zapewnia najlepsze na polskim rynku warunki premii (cash-back), którą można wykorzystać na zakup biletu lotniczego w dowolnej linii lub biurze podróży. Jej wysokość wynosi 1% w przypadku transakcji bezgotówkowych wykonanych w PLN i 2% w przypadku pozostałych walut. Premia jest kumulowana przez bank i łatwo z niej skorzystać. Wystarczy tylko nie później niż 30 dni od daty nabycia biletu lotniczego poinformować Contact Center Alior Banku o jego zakupie i chęci sfinansowania biletu w części lub całości z posiadanej premii. Alior Bank przeleje wówczas na rachunek karty Klienta odpowiednią kwotę. Ponadto osoby, które wykonają 3 transakcje bezgotówkowe do 15 września 2009 roku, otrzymają 100 zł do wydania na dowolny cel.
Płatności Kartą Kredytową Lotniczą można dokonywać tradycyjnie za pomocą terminali oraz zbliżeniowo. Karta została wyposażona w technologię MasterCard® PayPassTM, która znacząco skraca czas dokonywania transakcji. Kartą zbliżeniową płacić można za drobne zakupy (do 50 zł) bez konieczności szukania drobnych, podawania kodu PIN, czy składania podpisu na papierowym potwierdzeniu transakcji. Do wykonania płatności wystarczy tylko zbliżenie karty do specjalnego czytnika PayPass. To rozwiązanie pozwala na szybkie, łatwe i bezpieczne dokonywanie drobnych płatności. Płatność z użyciem karty PayPass zabiera znacznie mniej czasu niż zapłata gotówką. Dla zwiększenia bezpieczeństwa przy większych kwotach wymagane może być, w zależności od rodzaju karty, potwierdzenie płatności (poprzez użycie kodu PIN lub złożenie podpisu na potwierdzeniu transakcji) lub dokonanie transakcji w sposób tradycyjny (za pośrednictwem mikroprocesora lub paska magnetycznego).
Oddajemy do rąk naszych Klientów unikalny produkt, łączący w sobie zarówno wszystkie zalety karty kredytowej, jak również komfort związany z technologią PayPass. Dodatkowo premia zgromadzona przez Klientów może być wykorzystana na zakup biletu w każdej linii lotniczej. Z pełną odpowiedzialnością mogę stwierdzić, że jest to najlepsza Karta Lotnicza na świecie - powiedział Michał Hucał, dyrektor Departamentu Rozwoju Bankowości Detalicznej w Alior Banku.
Ten produkt to najlepszy sposób na przekonanie konsumentów, że karty płatnicze są znacznie wygodniejszą i bezpieczniejszą alternatywą dla gotówki, zwłaszcza w punktach, w których można ich użyć do płatności zbliżeniowych. Wierzę, że nowa karta będzie cieszyć się dużym zainteresowaniem wśród obecnychi potencjalnych klientów Alior Banku. Mam nadzieję, że używając swoich kart do codziennych zakupów, przyłączą się oni do naszej koalicji na rzecz walki z gotówką - powiedział Krzysztof Drzyzga, new business development manager Przedstawicielstwa MasterCard Europe w Polsce.
Dodatkowo Alior Bank przygotował dla posiadaczy Karty Kredytowej Lotniczej usługę wyszukiwania lotów. Klient, kontaktując się z Contact Center Alior Banku, może zlecić konsultantom przesłanie mu informacji o atrakcyjnych cenowo i dogodnych połączeniach lotniczych do wskazanego przez niego miejsca. Konsultanci Alior Banku w oparciu o podstawowe wytyczne takie jak: cena, data, miejsce wylotu czy port docelowy zasugerują posiadaczowi Karty Kredytowej Lotniczej optymalne połączenia. Klient w niedługim czasie po złożeniu zapytania otrzyma maila z wynikami wyszukiwania. Usługa jest bezpłatna dla wszystkich aktywnych posiadaczy Karty MasterCard Silver Lotnicza.
Karta Kredytowa Lotnicza oprócz 58 dniowego okresu bezodsetkowego objęta jest też bezpłatnym pakietem ubezpieczeń. W jego skład wchodzi zarówno ubezpieczenie od nieuprawnionych transakcji oraz od rabunku gotówki, a także darmowy pakiet ubezpieczeń podróżnych.
Obecnie kartami zbliżeniowymi w technologii MasterCard® PayPassTM można płacić w Polsce m.in. w restauracjach McDonald's, salonach EMPIK, sklepach Żabka, centrach rozrywki Multikino, a także w sieci kawiarni CoffeeHeaven. Na całym świecie do rąk użytkowników trafiło już ponad 55 milionów kart i urządzeń z tą technologią, akceptowanych w ponad 146 000 punktów akceptacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać na stronie internetowej banku www.aliorbank.pl, odwiedzając oddział Alior Banku lub dzwoniąc pod numer 19502 (z Polski i z telefonu komórkowego) lub +48 12 19502 (z zagranicy).
Alior Bank jest polską spółką i podlega Komisji Nadzoru Finansowego. Depozyty gromadzone przez Klientów w Alior Banku są objęte poręczeniem Bankowego Funduszu Gwarancyjnego. W perspektywie 3 lat Bank zamierza pozyskać od 2 do 4 % udziałów w rynku w zależności od segmentu oraz zdobyć zaufanie około miliona Klientów, osiągając rentowność już w trzecim roku działalności. W tym okresie bank otworzy 200 oddziałów, 400 agencji i 300 dodatkowych punktów sprzedaży. Bankiem kieruje pięcioosobowy Zarząd w składzie: Wojciech Sobieraj - prezes Zarządu oraz czterech wiceprezesów - Krzysztof Czuba, Niels Lundorff, Artur Maliszewski i Cezary Smorszczewski. Radę Nadzorczą Alior Banku tworzą: Helene Zaleski - przewodnicząca Rady Nadzorczej, prof. Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, prof. Marek Michalski, prof. Krzysztof Obłój i Michał Panowicz.
O MasterCard PayPass
PayPassTM jest zbliżeniowym sposobem płatności, zapewniającym konsumentom szybką i wygodniejszą alternatywę dla gotówki przy płaceniu za codzienne drobne sprawunki. Technologia PayPassTM może być łatwo dodana do jakiejkolwiek karty/rachunku MasterCard®: czy też Maestro®. W celu dokonania zapłaty, klient zbliża tylko kartę lub urządzenie (np. specjalną zawieszkę płatniczą) do specjalnego czytnika PayPassTM, bez konieczności szukania w kieszeni drobnych, podawania karty sprzedawcy czy wkładania karty. Zakupy w systemie PayPass do kwoty 50 złotych nie wymagają podpisu, co jeszcze przyspiesza przebieg transakcji. PayPass pozwala też na staranniejsze kontrolowanie wydatków niż gotówka. PayPass jest rozwiązaniem idealnym w środowiskach szybkich płatności, gdzie prędkość transakcji ma kluczowe znaczenie, takich jak bary i restauracje szybkiej obsługi, drogerie, stacje benzynowe, automaty z napojami itp., sklepy detaliczne, obiekty sportowe, kina, systemy transportu, taksówki i parkingi.
Na koniec pierwszego kwartału 2009 roku było ponad 55 milionów kart i urządzeń PayPassTM w ponad 146 000 punktach sprzedaży na świecie. Obecnie trwa wiele procesów wdrożeniowych i pilotażowych, prowadzonych w 29 krajach, w tym Australii, Kanadzie, Chinach, Czechach, Francji, Niemczech, Indonezji, Włoszech, Japonii, Korei, Libanie, Tajwanie, Tajlandii, Turcji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych Ameryki Północnej.
O MasterCard Worldwide
MasterCard Worldwide przyczynia się do rozwoju światowego handlu, jako system zapewniający niezbędne połączenia pomiędzy instytucjami finansowymi, przedsiębiorstwami, użytkownikami kart i punktami handlowo-usługowymi na całym świecie. Jako franczyzodawca, instytucja przetwarzająca transakcje i doradcza, MasterCard rozwija i zapewnia rozwiązania płatnicze, przetwarza około 18 miliardów transakcji rocznie, dostarcza nowatorskie na rynku analizy sektora kart płatniczych i usługi doradcze, które wspierają rozwój biznesu współpracujących banków i punktów handlowo-usługowych. Poprzez rodzinę swoich marek, obejmującą MasterCard®, Maestro® i Cirrus®, MasterCard Worldwide obsługuje konsumentów i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Więcej informacji znajduje się na stronie: www.mastercardworldwide.com
Nadesłał:
ap
|
Komentarze (0)