Technologie » Komputery
Kaspersky Lab otrzymuje certyfikat ISO 9001:2015 dla działu pomocy technicznej
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Luka w portalu społecznościowym Instagram wykorzystana przez cyberprzestępców
- Badanie Kaspersky Lab: ludzie są skłonni pozbyć się swoich zdjęć i innych danych za niedużą kwotę
- Technologia kontroli aplikacji firmy Kaspersky Lab wygrywa w testach AV-TEST
- Liczba roku: Każdego dnia Kaspersky Lab wykrywa 315 000 nowych szkodliwych plików
Podczas audytu wykazano, że praktyki, zasady i systemy zarządzania działem pomocy technicznej Kaspersky Lab spełniają wszystkie uznawane standardy międzynarodowe. Kaspersky Lab jest pierwszą na świecie firmą z branży ochrony punktów końcowych, która uzyskała certyfikat ISO 9001:2015 dla działu pomocy technicznej.
Certyfikat ISO 9001:2015 został przyznany Kaspersky Lab w odniesieniu do globalnego działu pomocy technicznej dotyczącej rozwiązań bezpieczeństwa IT firmy dla konsumentów i klientów biznesowych w Europie, Ameryce Łacińskiej, Ameryce Północnej i Rosji.
Standard ISO 9001:2015 opiera się na wielu zasadach zarządzania jakością i obejmuje pięć głównych procesów, w tym: zarządzanie incydentami u klientów, zarządzanie incydentami krytycznymi, obsługa skarg dotyczących usług pomocy technicznej, zarządzanie wiedzą oraz wewnętrzne wsparcie użytkowników.
Kaspersky Lab potwierdził zdolność zapewniania wysokiego poziomu wsparcia dla swoich klientów. Podczas procesu certyfikacji nie stwierdzono żadnych niezgodności, co stanowi rzadkość wśród firm poddawanych audytowi pod kątem certyfikatu. Akredytacja potwierdza fakt, że klienci Kaspersky Lab otrzymują pomoc wysokiej jakości, która spełnia wszystkie międzynarodowe standardy – niezależnie od branży, w której działają.
"Uzyskanie certyfikatu ISO stanowi ogromny zaszczyt dla naszego zespołu. Jest on powszechnym dowodem na to, że Kaspersky Lab zapewnia swoim klientom obsługę wysokiej jakości. Naszą misją jest pomaganie użytkownikom w uzyskaniu największej wartości z naszych produktów oraz usług i dbanie o najwyższy poziom satysfakcji klienta. Certyfikat ten, jak również inne uzyskane niedawno wyróżnienia branżowe, są kolejnym dowodem naszej troski o klientów i pokazują, że otrzymują oni usługi o jakości, na jaką zasługują" – powiedział Aleksander Wojnow, globalny szef działu pomocy technicznej, Kaspersky Lab.
Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky Lab jako źródła.
Wszystkie informacje prasowe Kaspersky Lab Polska są dostępne na stronie http://www.kaspersky.pl/nowosci.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Komentarze (0)