Rozrywka i wypoczynek » Uroczystości
Kaspersky Lab Polska organizuje XVI Konferencję Partnerów
Zobacz więcej zdjęć » |
Organizując konferencję, firma Kaspersky Lab Polska postawiła nacisk na merytoryczne rozmowy. Z tego powodu na imprezę zaproszono wyłącznie wyróżniających się Partnerów, którzy mieli możliwość uczestniczenia w otwartej dyskusji poświęconej warunkom współpracy i sprzedaży produktów Kaspersky Lab.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Luka w portalu społecznościowym Instagram wykorzystana przez cyberprzestępców
- Badanie Kaspersky Lab: ludzie są skłonni pozbyć się swoich zdjęć i innych danych za niedużą kwotę
- Technologia kontroli aplikacji firmy Kaspersky Lab wygrywa w testach AV-TEST
- Liczba roku: Każdego dnia Kaspersky Lab wykrywa 315 000 nowych szkodliwych plików
Podczas konferencji firma Kaspersky Lab Polska zaprezentowała podsumowanie działalności w 2017 r. i poinformowała uczestników o najnowszych produktach oraz planowanych premierach. Prezentacja produktów zorientowana była na rozwiązania typu „non-endpoint”, takie jak Kaspersky Anti Tarteget Platform (ochrona przed atakami ukierunkowanymi), Kaspersky Industrial CyberSecurty (cyberbezpieczeństwo przemysłu i infrastruktury krytycznej) czy Kaspersky Fraud Prevention (zabezpieczenie transakcji finansowych przed oszustwami).
Dziesięciu liderów sprzedaży w sieci partnerskiej Kaspersky Lab Polska, których przedstawiciele byli obecni na konferencji, otrzymało wyróżnienia: Action, ARKANET, AT Computers, CBIT, Gold.pl, ITEKOM, Miecz Net, POINT, Systemy Informatyczne ITXON, Technologie Internetowe.
Kaspersky Lab Polska sp. z o.o. — polskie przedstawicielstwo firmy Kaspersky Lab — aktywnie działa od 2000 r., dostarczając rozwiązania zapewniające bezpieczeństwo systemów informatycznych, tworzone przez międzynarodowy zespół ekspertów z Kaspersky Lab. Z dwoma biurami — w Warszawie i Częstochowie — Kaspersky Lab Polska zatrudnia ponad 50 specjalistów. Polska spółka od początku postawiła na profesjonalną obsługę swoich klientów, organizując rozbudowane zespoły wsparcia technicznego (obecnie dział pomocy technicznej Kaspersky Lab Polska funkcjonuje 24 godziny na dobę / 7 dni w tygodniu) oraz analityków zagrożeń, a także na rozwój profesjonalnych serwisów internetowych. Dziś firma kładzie duży nacisk na edukację użytkowników, publikując wiele materiałów, które pozwalają na zaznajomienie się z podstawami współczesnych cyberzagrożeń i metodami walki z nimi.
Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania firmy Kaspersky Lab jako źródła.
Wszystkie informacje prasowe Kaspersky Lab Polska są dostępne na stronie https://www.kaspersky.pl/nowosci.
Komentarze (0)