Firma » Biznes
Kaspersky Lab rozszerza swoją współpracę z zespołem Scuderia Ferrari
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
- Luka w portalu społecznościowym Instagram wykorzystana przez cyberprzestępców
- Badanie Kaspersky Lab: ludzie są skłonni pozbyć się swoich zdjęć i innych danych za niedużą kwotę
- Technologia kontroli aplikacji firmy Kaspersky Lab wygrywa w testach AV-TEST
- Liczba roku: Każdego dnia Kaspersky Lab wykrywa 315 000 nowych szkodliwych plików
Współpraca między Kaspersky Lab a Scuderia Ferrari, która przyniosła wiele korzyści obu firmom, nieustannie rozwija się. Efektem nowego etapu partnerstwa będzie większa widoczność logo Kaspersky Lab podczas wszystkich wyścigów Formuły 1 w sezonach 2012 i 2013. Logo Kaspersky Lab znajdzie się na nosie i po bokach bolidów, jak również na kombinezonach kierowców wyścigowych oraz całego teamu Scuderia Ferrari. Krok ten jest zgodny ze strategią globalnego wzrostu rozpoznawalności marki Kaspersky Lab.
"Cieszymy się, że nasza współpraca z zespołem Scuderia Ferrari rozwija się. Nasze firmy mają wiele wspólnych wartości: obie stawiają sobie wysoko poprzeczkę i nieustannie idą do przodu" – powiedział Jewgienij Kasperski, prezes i dyrektor generalny Kaspersky Lab. "Nasze osiągnięcia opierają się na bogatym doświadczeniu, nieustannej innowacyjności oraz wykorzystywaniu przełomowych technologii, które pozwalają zapewnić najlepszą w swojej klasie jakość naszych produktów oraz najwyższą niezawodność. Kaspersky Lab zajmuje się zwalczaniem cyberprzestępczości już od ponad 14 lat, zawsze wyprzedzając najnowsze trendy. Pojęcie szybkości jest nam dobrze znane i tym bardziej cieszymy się, że nasze logo będzie widoczne na bolidach Scuderia Ferrari ścigających się w Formule 1".
Kaspersky Lab po raz pierwszy wstąpił do świata Ferrari i wyścigów samochodowych w maju 2010 roku podczas Grand Prix Hiszpanii w Barcelonie. W pierwszym etapie współpracy firma sponsorowała zespół AF Corse podczas serii Le Mans oraz objęła pozycję "oficjalnego dostawcy" zespołu Scuderia. Półtora roku później Kaspersky Lab stał się "oficjalnym sponsorem" zespołu, a jego logo pojawiło się na bolidach Ferrari ścigających się w Formule 1 oraz 458 Italia GT2 biorących udział w mistrzostwach serii Le Mans.
Ważny moment we współpracy miał miejsce w marcu 2011, gdy firmy podpisały umowę licencyjną, w wyniku której wprowadziły na rynek produkt pod wspólną marką: Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition. Jest to rozwiązanie bezpieczeństwa z interfejsem w stylistyce Ferrari oraz symulatorem Ferrari Virtual Academy, które łączy w sobie najlepsze w swojej klasie technologie antywirusowe Kaspersky Lab oraz znany na całym świecie wizerunek Scuderia Ferrari.
Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania Kaspersky Lab jako źródła.
Komentarze (0)