Firma » Reklama
Kiedy ostatnio słuchałeś babci?
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Fresh Brand Design stworzyła ogólny przekaz kampanii i zaprojektowała elementy wizualne takie jak billboardy i ulotki promocyjne. Hasło kampanii: „Kiedy ostatnio słuchałeś babci?",ma pełnić rolę pomostu łączącego pokolenia.
Celem działań agencji było przygotowanie przekazu atrakcyjnego zarówno dla osób starszych i młodszych. Agencja zajęła się także produkcją nośników i zakupem powierzchni reklamowej.
W ramach akcji powstał także „przepis na radosną starość", który znalazł się na odwrocie ulotek. Czas akcji wiąże się także z przypadającym 1 października Międzynarodowym Dniem Osób Starszych (International Day of Older Persons). Kampania billboardowa będzie widoczna na ulicach Poznania do połowy października.
Agencja Fresh Brand Design wchodzi w skład grupy Fresh (www.grupafresh.eu). Specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu markami i budowaniu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnej.
Stowarzyszenie "mali bracia Ubogich" jest organizacją pozarządową, która pragnie przeciwdziałać marginalizacji osób starszych, łamać stereotypy na temat starości alarmować społeczeństwo na temat trudnej sytuacji seniorów, ale przede wszystkim chce być blisko samotnej osoby starszej, trzymać ją za rękę i sprawić, aby dotarła do końca swej drogi z uśmiechem i wiarą w życzliwość drugiego człowieka. (www.malibracia.org.pl/)
Nadesłał:
ap
|

DOMOTEKA podpowiada: świąteczne prezenty, które otulą dom ciepłem i stylem
Świąteczne śmieciarki PreZero wyjeżdżają na ulice miast i przypominają o bezpieczeństwie na drogach
Focus - Now and Beyond. Sharp na ISE 2026
Oranżada Hellena Party zaprasza do świętowania codziennych sukcesów dzieci! Rusza wyjątkowy konkurs
Komentarze (0)