Rozrywka » Turystyka

#Kierunek Finlandia - nowa platforma konsumencka marki Finlandia® Vodka

#Kierunek Finlandia - nowa platforma konsumencka  marki Finlandia® Vodka
Zobacz więcej zdjęć »
Trwa konkurs #Kierunek Finlandia, sygnowany marką Finlandia® Vodka. Dedykowana platforma www.kierunekfinlandia.pl, w ramach której prowadzony jest konkurs, wspierana jest działaniami we wszystkich kanałach komunikacji.

Na początku listopada wystartował konkurs #Kierunek Finlandia, prowadzony pod marką Finlandia® Vodka. Aby wziąć w nim udział należy kupić jeden z produktów marki Finlandia® Vodka, zachować paragon i zalogować się na stronie www.kierunekfinlandia.pl. W ramach zgłoszenia wystarczy opisać swoją najbardziej niezwyczajną imprezę, aby wziąć udział w rywalizacji. Co tydzień wybieranych będzie 5 najlepszych propozycji, które wyróżnione zostaną specjalnymi zestawami imprezowymi. Ze wszystkich nagrodzonych odpowiedzi nadesłanych do 31 stycznia 2015 r. jury wybierze dwa najlepsze opisy. Ich autorzy będą mogli zabrać w marcu 2015 roku troje swoich przyjaciół w podróż życia do Finlandii.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

#Kierunek Finlandia to akcja, która daje niepowtarzalną okazję do tego, aby doświadczyć pozytywnych emocji, które współtworzą świat Finlandia® Vodka. Po raz pierwszy konsumentci będą mogli poczuć nieprawdopodobną magię kraju, w którym niezmiennie produkowana jest nasza wódka - mówi Małgorzata Infeld, Senior Brand Manager Finlandia® Vodka. Platforma #Kierunek Finlandia, to obok unikalnej szansy na przeżycie fantastycznej przygody za kołem podbiegunowym, okazja do tego, aby zrozumieć świat, w którym to natura wyznacza rytm życia człowieka.

Na horyzoncie wyprawa psim zaprzęgiem, łowienie ryb w przeręblu, wywierconym własnoręcznie na środku zamarzniętego jeziora, jazda skuterem przez ośnieżone góry, a po pełnym wrażeń dniu - wieczór w saunie. To i wiele więcej to tylko przedsmak niezwyczajnej wyprawy do Finlandii.

Platformie towarzyszą działania we wszystkich kanałach komunikacji, m.in. w prasie branżowej, w ramach dedykowanej kampanii POSM w kanałach on i off trade, w całej Polsce. Za działania w digitalu odpowiada agencja Tribal DDB Warszawa.

Więcej informacji na temat konkursu #Kierunek Finlandia można znaleźć na stronie: http://www.kierunekfinlandia.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ComPress

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »