Firma » Reklama
Klasyczna Gra dla Tyskiego Klasycznego
Receptura Tyskiego Klasycznego została oparta na ustanowionym w XVI wieku prawie czystości piwa. Jest odpowiedzią na potrzeby świadomych i wymagających konsumentów, szukających autentycznego i naturalnego smaku. Piwo to powstaje ze 100% słodu jęczmiennego, chmielu oraz wody, dzięki czemu ma łagodniejszy smak i lekko się je pije.
Celem Klasycznej Gry jest zwiększenie liczby i zaangażowania fanów na facebookowym profilu marki Tyskie oraz zapoznanie internautów z wartościami nowego wariantu tego trunku. Mechanizm aplikacji jest klasycznie prosty, a zarazem idealnie dopasowany do marki, ponieważ doskonale prezentuje wszystkie składniki Tyskiego Klasycznego – wodę, chmiel i 100% słód jęczmienny. Aby zdobyć nagrodę, wystarczy w jak najkrótszym czasie połączyć ze sobą wszystkie 3 składniki i napełnić butelkę piwem. Każdy uczestnik zabawy może spróbować swoich sił 5 razy dziennie. Aplikacja będzie dostępna przez 3 tygodnie do 23 lipca. Codziennie na najszybszych graczy czekają trzy skrzynki Tyskiego Klasycznego.
Dodatkową atrakcją Klasycznej Gry jest jej wersja feedowa - użytkownik może grać bezpośrednio z poziomu swojego news feeda bez wchodzenia w aplikację. Wyniki z tej wersji gry nie są uwzględniane w rankingu, ale pozwalają użytkownikowi przetestować jej mechanizm. Jest to jedno z pierwszych zastosowań tej funkcjonalności Facebooka w Polsce.
Agencja kreatywna TEQUILA odpowiedzialna jest za ideę kampanii „Nic dodać”, wprowadzającej na rynek Tyskie Klasyczne, działania BTL oraz digital dla marki Tyskie Klasyczne.
Nadesłał:
joannat
|
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Wavin Take Back - bezpłatny zwrot rur i kształtek z tworzyw nadających się do recyklingu
Komentarze (0)