Gospodarka » Żywność
Klienci dyktują Netto, jakie produkty wprowadzić na Półkę Zdrowia
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Sieć Netto po raz kolejny poszerzyła ofertę "Półki Zdrowia" o nowe, zdrowe i ekologiczne produkty. Tym razem przed podjęciem decyzji o wprowadzeniu nowości Netto zapytało swoich klientów, jakie są ich oczekiwania i jakich produktów brakuje im na Półce Zdrowia . Badanie zostało przeprowadzone po to, aby poznać preferencje klientów i zaoferować asortyment, który odpowiada ich potrzebom i jest przez nich oczekiwany. Chęć poznania opinii klientów jest zgodna z filozofią Netto, dlatego w badaniu zapytano o produkty, których kupnem klient byłby najbardziej zainteresowany.
Więcej zdrowia!
Z badania przeprowadzonego przez Netto wynika, iż konsumenci w największym stopniu oczekują poszerzenia kategorii "Zdrowa alternatywa", szczególnie w segmencie bakalie. 41 proc. ankietowanych zaznaczyło suszoną żurawinę z obniżoną zawartością cukru jako produkt, którego zakupem byliby zainteresowani najbardziej. Śliwki suszone bez pestek i konserwantów wskazało 37 proc. badanych, rodzynki sułtańskie bez konserwantów - 31 proc., a morele suszone bez pestek i konserwantów - 30 proc. W odpowiedzi na oczekiwania klientów, oferta na "Półce Zdrowia" w sklepach Netto została wzbogacona aż o 48 nowych produktów.
Wśród nich klienci znajdą m.in. wskazane w badaniu suszone owoce. Oprócz tego rozszerzeniu uległa oferta przekąsek, w tej kategorii można znaleźć np. chrupki kukurydziane, chipsy z soczewicy, miks past warzywnych, wafle bez cukru lub bezglutenowe biszkopty z galaretką. Oferta nabiałowa została wzbogacona m.in. o mleko bez laktozy, mleko kozie w proszku oraz o śmietankę do kawy bez laktozy. Nowe produkty znajdą także osoby szukające produktów bez glutenu, w tym chleb wyśmienity bez glutenu, bułkę tartą bez glutenu czy słodkie przekąski.
- W Netto od dawna słuchamy klientów i jesteśmy otwarci na ich sugestie i wskazówki - mówi Daniel Grabka, dyrektor Zakupów Netto Polska. - Tym razem zrobiliśmy kolejny krok i jeszcze przed wprowadzeniem na półki nowych produktów, zapytaliśmy o zdanie osoby, z myślą o których poszerzamy asortyment. Taką możliwość stwarza nam nowoczesne narzędzie badawcze, jakim jest Opinello. Podpowiedzi klientów okazały się bardzo cenne i inspirujące, odkryły nową perspektywę przed naszą Półką Zdrowia. Dziękujemy wszystkim, którzy wypełnili ankietę. Na pewno będziemy kontynuować ten kierunek. Przeprowadzone badanie jednoznacznie pokazało nam, że produkty certyfikowane i zdrowe zamienniki cieszą się największą popularnością spośród oferty dostępnej w ramach „Półki Zdrowia". Jednocześnie wyniki badania potwierdziły nasze założenie, że ważny jest także aspekt edukacyjny. Na przykład produkty z obniżoną zawartością cukru, których tak chętnie poszukują klienci, znajdują się na regałach z żywnością przeznaczoną dla diabetyków.
Netto zapowiada kontynuację tego kierunku pracy nad asortymentem i poszerzanie kolejnych kategorii o produkty wskazane przez klientów.
Nadesłał:
Damian_HKstrategies
|
Komentarze (0)