Firma » Biznes
KLIF. OTWARTY NA… - MARKA PREZENTUJE NOWĄ STRATEGIĘ KOMUNIKACJI
Zobacz więcej zdjęć » |
Wraz z nadchodzącym sezonem, Klif prezentuje nowe podejście oraz linię kreatywną pod hasłem „Klif. Otwarty na…”, w myśl której akcentuje otwartość, wzajemne relacje, wspólne spędzanie czasu. Oscylując wokół mody i najnowszych kolekcji, Klif dostrzega także pasje, idee i emocje, które stanowią ważny element życia, a w zabieganym świecie często o nich zapominamy. W ten sposób Klif buduje otwarty dialog, w którym każdy może się wypowiedzieć. Dzięki temu Klif nie tylko włącza się w przestrzeń życiową swoich Klientów, ale również tę przestrzeń tworzy.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Genezę nowej identyfikacji wizualnej stanowiła chęć otwarcia się na szerszą grupę odbiorców, reprezentujących różne pokolenia, pochodzących z różnych środowisk i łączenie ich w jednym miejscu. Towarzyszące kampanii hasło „Klif. Otwarty na…” w jasny, czytelny sposób komunikuje otwieranie się marki na nowy sezon i nadchodzące trendy, ale przede wszystkim otwiera przestrzeń dla ludzi, których łączą relacje i zainteresowania. Co więcej, zaprezentowana odsłona to działania, których celem jest wspieranie młodych talentów w zakresie mody, kultury i sztuki, społecznych projektów czy lokalnych inicjatyw.
- Klif to marka, która zmienia się tak, jak zmienia się świat, społeczeństwo i trendy. Klif pragnie być miejscem, które łączy różnych ludzi, ich emocje i pasje. W ten sposób staramy się stworzyć przestrzeń, w której oprócz zakupów możemy doświadczyć emocji, rozwijać się, integrować i wspólnie ją kreować. – mówi Sylwia Wiszowata-Łazarz, Associate Director, Head of Marketing Asset Services w Cushman&Wakefield zarządzającej Klifami – Nowe podejście odzwierciedlone jest w kampanii wizerunkowej, w której pokazujemy prawdziwe, spontaniczne relacje pomiędzy dwiema bohaterkami – śmiech, radość, energię oraz wzajemne wsparcie. Takie wartości celebrujemy w Klifach – dodaje.
Podstawą strategii komunikacji jest kampania wizerunkowa, w której główną rolę odgrywają relacje łączące pokolenia, przyjaciół, bliskich. Nowe podejście to działanie w kierunku zmiany postrzegania Galerii Klif, który otwiera się na różne grupy ludzi, nie buduje dystansu, zaprasza ich do odwiedzania tego wyjątkowego miejsca.
Nadesłał:
Patrycja Olszewska
|
Komentarze (0)