Firma » Biznes
Klub Galerii SFERA w pierwszym kwartale 2012 roku
Uczestnicy Klubu Galerii SFERA używają dwóch rodzajów kart: classic i gold. Dokonując zakupów w sklepach partnerów, uczestnicy często otrzymują rabat, natomiast zawsze do ich konta dodawane są punkty, które można tradycyjnie wymienić na nagrody. Katalog nagród stworzono na bazie produktów i usług dostępnych w sklepach partnerów klubu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Posiadanie karty klubu jest bardzo wygodne. W zasadzie można zrezygnować z noszenia innych kart, kuponów czy gadżetów, ponieważ przy pomocy tej jednej karty organizatorzy starają się odtwarzać także istniejące w ich sklepach działania promocyjne i pojedyncze programy.
– Klub dostarcza nam wiedzę, dzięki której coraz lepiej rozumiemy naszych klientów. Zupełnie inaczej widzimy poszczególne grupy kupujących i ich indywidualne oczekiwania. Konsekwentnie wyciągamy wnioski z naszych działań. Tworzymy i realizujemy specjalne promocje, często w wersji multipartnerskiej, zapraszamy na zamknięte imprezy, wysyłamy katalog pocztą do domu, SMS-em informacje o zbliżających się promocjach, eventach czy wyprzedażach. Takie oferty mogą być o wiele bardziej atrakcyjne, kiedy są skierowane do określonej, ograniczonej liczby osób. Dodatkowo odzew klientów weryfikuje trafność sprofilowania danej grupy. To również cenna wiedza i ważne narzędzie dla najemców-partnerów. Obecnie w klubie jest ich 83, co miesiąc przygotowujemy i wdrażamy średnio 2 nowe firmy – mówi Karolina Laurentowska, odpowiedzialna za działanie Klubu w bielskiej Galerii.
Z każdym dniem przybywa uczestników. W ostatnich sześciu miesiącach pojawiło się około 13 000 nowych, unikalnych numerów kart. To także duża korzyść dla sklepów partnerskich – dostęp do precyzyjnej wiedzy o migracji klienta pomiędzy sklepami, koszyku zakupów, częstości wizyt oraz do innych informacji o kupującym. To wszystko z możliwością bezpośredniej komunikacji – mailem, SMS-em czy pocztą tradycyjną, zaczynają coraz częściej doceniać nasi najemcy.
– W okresach świątecznych, kiedy mamy do czynienia ze znaczącym wzrostem ilości i wielkości zakupów, zauważamy również duże zwiększenie zainteresowania klientów kartą Klubu Galerii SFERA. Standardowe korzyści, jak również przygotowywane w tym okresie specjalne promocje dla uczestników, są bardzo dobrze odbierane przez naszych klientów – tłumaczy Joanna Bierówka, specjalista ds. marketingu Galerii SFERA.
To nie wszystko – w najbliższych miesiącach zostanie uruchomiony system płatnego parkingu na terenie Galerii. Dla zarejestrowanych uczestników klubu pozostanie on w pierwszym okresie bezpłatny, następnie będzie można opłacić go symboliczną liczbą zdobytych wcześniej punktów.
Nadesłał:
ew_pr
|
Komentarze (0)