Technologie » Komputery
Kluczowe wyzwania branży obróbki metali wspierane przez oprogramowanie biznesowe
|  | 
| Zobacz więcej zdjęć » | 
Wysoka wrażliwość na zmiany w wysokości cen rynkowych, zmienne koszty  surowców, krótsze cykle życia produktów, konieczność podnoszenia ich  jakości oraz dodatkowe usługi serwisowe powodują ciągłe obniżanie marż. W  tej sytuacji wielu producentów rozszerza tradycyjny zakres działalności  i szuka nowych możliwości – niektórzy na nowych i nieznanych rynkach,  inni skupiają się na podniesieniu swojej wydajności. Inicjatywy związane  z produkcją odchudzoną skłaniają producentów do przemodelowania swoich  procesów, począwszy od tych bezpośrednio na halach produkcyjnych, aż po  procesy związane z rozbudowanym łańcuchem dostaw.
Epicor w pełni rozumie wyzwania, jakie stawiane są producentom w  dzisiejszych czasach, dlatego też stworzył system Epicor dla Przemysłu  Metalowego do planowania zasobów firm zajmujących się szczególnie  produkcją i dystrybucją wyrobów metalowych. Oto kluczowe wyzwania,  którym można sprostać wykorzystując nowoczesne systemy Epicora:
 Podnoszenie przejrzystości operacyjnej
  Zintegrowanie kluczowych operacji biznesowych w jednym rozwiązaniu to  pierwszy i podstawowy krok do poprawy rentowności. Dzięki zintegrowanej  technologii usuwane są zbędne/dublowane procesy i poprawia się  dokładność informacji tak, by zapewnić jak najlepszą obsługę klienta i  zcentralizowanie zarządzania operacyjnego. Epicor dla Przemysłu  Metalowego jest w pełni zintegrowanym rozwiązaniem do zarządzania firmą,  a dostępność architektury modułowej zapewnia pełną elastyczność  wdrożenia, pozwalając na wprowadzanie kolejnych funkcjonalności w  odpowiednich dla firmy krokach. 
 Skoncentrowanie działalności na klientach
  Skoncentrowanie swojej działalności na zaspokajaniu potrzeb klientów  skutkuje pozyskiwaniem bardziej dochodowych zleceń. Utrzymanie tych  mocno rozwiniętych relacji wymaga silnej komunikacji w połączeniu ze  skutecznością i elastycznością. Epicor dla Przemysły Metalowego oferuje  pakiet funkcjonalności zaprojektowanych w taki sposób, aby wymagania  klientów stawiane były na pierwszym miejscu. Wbudowana funkcjonalność  zarządzania relacjami z klientami (CRM) gwarantuje dostępność całej  komunikacji z klientem wszystkim działom firmy. Zapewnia także kompletny  przepływ zadań, począwszy od kosztorysów przygotowywanych we wstępnej  fazie projektowania i wycen, aż po obsługę serwisową i pogwarancyjną  klienta. 
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/erp/kluczowe_wyzwania_branzy_obrobki_metali_wspierane_przez_oprogramowanie_biznesowe.html
| Nadesłał:
            openmediagroup | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			 MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI
						MODA PYTA O TOŻSAMOŚĆ I KORZENIE. FINALIŚCI KONKURSU ZŁOTA NITKA 2025 WYBRANI			
Komentarze (0)