Technologie » Komputery
Kluczowe wyzwania branży obróbki metali wspierane przez oprogramowanie biznesowe
Zobacz więcej zdjęć » |
Wysoka wrażliwość na zmiany w wysokości cen rynkowych, zmienne koszty surowców, krótsze cykle życia produktów, konieczność podnoszenia ich jakości oraz dodatkowe usługi serwisowe powodują ciągłe obniżanie marż. W tej sytuacji wielu producentów rozszerza tradycyjny zakres działalności i szuka nowych możliwości – niektórzy na nowych i nieznanych rynkach, inni skupiają się na podniesieniu swojej wydajności. Inicjatywy związane z produkcją odchudzoną skłaniają producentów do przemodelowania swoich procesów, począwszy od tych bezpośrednio na halach produkcyjnych, aż po procesy związane z rozbudowanym łańcuchem dostaw.
Epicor w pełni rozumie wyzwania, jakie stawiane są producentom w dzisiejszych czasach, dlatego też stworzył system Epicor dla Przemysłu Metalowego do planowania zasobów firm zajmujących się szczególnie produkcją i dystrybucją wyrobów metalowych. Oto kluczowe wyzwania, którym można sprostać wykorzystując nowoczesne systemy Epicora:
Podnoszenie przejrzystości operacyjnej
Zintegrowanie kluczowych operacji biznesowych w jednym rozwiązaniu to pierwszy i podstawowy krok do poprawy rentowności. Dzięki zintegrowanej technologii usuwane są zbędne/dublowane procesy i poprawia się dokładność informacji tak, by zapewnić jak najlepszą obsługę klienta i zcentralizowanie zarządzania operacyjnego. Epicor dla Przemysłu Metalowego jest w pełni zintegrowanym rozwiązaniem do zarządzania firmą, a dostępność architektury modułowej zapewnia pełną elastyczność wdrożenia, pozwalając na wprowadzanie kolejnych funkcjonalności w odpowiednich dla firmy krokach.
Skoncentrowanie działalności na klientach
Skoncentrowanie swojej działalności na zaspokajaniu potrzeb klientów skutkuje pozyskiwaniem bardziej dochodowych zleceń. Utrzymanie tych mocno rozwiniętych relacji wymaga silnej komunikacji w połączeniu ze skutecznością i elastycznością. Epicor dla Przemysły Metalowego oferuje pakiet funkcjonalności zaprojektowanych w taki sposób, aby wymagania klientów stawiane były na pierwszym miejscu. Wbudowana funkcjonalność zarządzania relacjami z klientami (CRM) gwarantuje dostępność całej komunikacji z klientem wszystkim działom firmy. Zapewnia także kompletny przepływ zadań, począwszy od kosztorysów przygotowywanych we wstępnej fazie projektowania i wycen, aż po obsługę serwisową i pogwarancyjną klienta.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/erp/kluczowe_wyzwania_branzy_obrobki_metali_wspierane_przez_oprogramowanie_biznesowe.html
Nadesłał:
openmediagroup
|
Komentarze (0)