Gospodarka » Żywność
Kobieco i stylowo w KFC
Zobacz więcej zdjęć » |
Promujący ofertę spot telewizyjny i konkurs „Twist Up Your Style” na fan page’u marki nie zostawiają wątpliwości – to propozycja skierowana przede wszystkim do Pań. Do wygrania stylowa sesja zdjęciowa i zakupy w Mediolanie!
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Nieprzypadkowo promocja TWISTER COLLECTION jest tak bardzo kobieca w swoim charakterze. Twister to przecież ulubiona kanapka Pań odwiedzających nasze restauracje.” – mówi Alexander Nigmatullin, Junior Brand Manager KFC. „Teraz dajemy im jeszcze większy wybór smaków, w tym oryginalny, lekki Twister Atikos, z sosem jogurtowym i świeżym ogórkiem – liczymy na to, że szczególnie przypadnie Paniom do gustu.”
Twister to zakręcone w tortillę soczyste, świeżo przyrządzane polędwiczki Hot & Spicy Strips, teraz w wersjach:
− Twister Classic - przełożone sałatą lodową i pomidorami, z dodatkiem sosu majonezowego
− Twister Premium – dodatkowo z paskami chrupiącego bekonu i serem
− Twister Atikos – ze świeżym ogórkiem oraz sosem Tzatziki.
Wprowadzeniu do menu KFC nowej oferty towarzyszy atrakcyjny konkurs na fan page’u marki „Twist Up Your Style”.
„Pomysł konkursu w naturalny sposób zrodził się ze skojarzenia różnorodności smakowych „stylizacji” naszych Twisterów, odpowiednich na różne okazje, nastroje, czy po prostu apetyt, z kobiecą zmiennością.” – mówi Katarzyna Ogórek, Web Marketing Specialist KFC. „Kobiety lubią się zmieniać, lubią zaskakiwać nowym strojem, stylizacją i oczywiście… lubią zakupy. W naszym konkursie dajemy im szansę na zakupy z przyjaciółką w europejskiej stolicy mody!”
Aby wziąć udział w konkursie, należy umieścić swoje zdjęcie za pomocą specjalnej aplikacji w galerii konkursowej. Każda ze stylizacji oceniana będzie przez Internautów, którzy wybiorą 10 finałowych prac. Decydującej selekcji dokona jury konkursowe, oceniając zarówno oryginalność pomysłu na stylizację, jak i aranżację samego zdjęcia. Nazwisko zwycięzcy, który wraz z osobą towarzysząca poleci na darmowe zakupy do Mediolanu, poznamy 25 lutego. Zdobywca nagrody głównej zostanie także zaproszony na profesjonalną sesję zdjęciową.
Oferta TWISTER COLLECTION dostępna jest we wszystkich restauracjach KFC na terenie Polski w cenie: Twister klasyczny oraz Atikos – 8,99zł (w zestawie z porcją frytek i napojem z darmową dolewką – 14,49zł), natomiast powiększony Twister Premium w cenie 9,49zł (w zestawie 14,99zł).
Spoty promujące nową kampanię wyświetlane są na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych: Polsat, w kanałach tematycznych Polsatu, TVN, TVN 7, TVN Style, TVN Warszawa, TV4, At Media oraz Discovery.
Autorem adaptacji kampanii telewizyjnej jest agencja Red8 Communications Group. Konkurs oraz materiały POS przygotowane zostały przez agencję FireFly Creation. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja OMD Media Directions. Działania PR prowadzone są przez agencję Solski Burson-Marsteller.
Dodatkowych informacji udziela:
Sabina Figarska Manager
Solski Burson-Marsteller
e-mail: sfigarska@solskibm.pl
tel. +48 (22) 242 86 31
KFC - to najpopularniejsza, światowa sieć restauracji serwująca dania z kurczaka, światowy pionier restauracji szybkiej obsługi. Od ponad 70 lat, od czasu otwarcia w 1937 r. pierwszej restauracji KFC w Stanach Zjednoczonych, smak kurczaków KFC pozostaje niepowtarzalny dzięki unikalnej, oryginalnej recepturze Colonela Sandersa. Dania w restauracjach KFC przygotowywane są zawsze ze 100% świeżego, całego mięsa kurczaka. To restauracje dla tych, którzy cenią sobie wysoką jakość produktu i serwisu – w dobrej cenie. Codziennie około 12 milionów klientów obsługiwanych jest w blisko 15 000 restauracji sieci w blisko 100 krajach na całym świecie. W Polsce marka KFC należy do holdingu AmRest, który zarządza obecnie siecią ponad 100 restauracji KFC.
Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.kfc.pl/
FanPage na portalu Facebook: http://www.facebook.com/kfcpolska
AmRest Holdings SE (AmRest) jest największym niezależnym operatorem restauracyjnym w Europie Środkowo-Wschodniej. Zarządza 310 restauracjami - Pizza Hut i Rodeo Drive (w segmencie Casual Dinning) oraz KFC, Burger King, Starbucks i freshpoint (w segmencie Quick Service Restaurants) w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech. W Stanach Zjednoczonych AmRest zarządza 104 restauracjami Applebee’s (Casual Dining).
Nadesłał:
Witold Strzelecki
|
Komentarze (0)