Moda » Odzież

Kobiety wolą modnie, mężczyźni wygodnie – czy to kolejne różnice płci?

Kobiety wolą modnie, mężczyźni wygodnie – czy to kolejne różnice płci?
Zobacz więcej zdjęć »
Najnowsze trendy w modzie i okazyjna cena to priorytety kobiet podczas robienia zakupów. Mężczyźni większą wagę przywiązują do wygody noszenia odzieży i obuwia oraz do ich marek - wynika z badań* przeprowadzonych przez Pentor Research International dla Fashion House Outlet Centre.

Drugie już badanie postawy Polaków w stosunku do robienia zakupów dowodzi, że przedstawicielki płci pięknej są nadal lepsze w mądrych i sprytnych zakupach (tzw. Smart Shoppingu) od panów.

Zakupy są dla kobiet sposobem na miłe spędzenie czasu, odreagowaniem stresów. Poprawiają humor, pozwalają oderwać się od codziennych obowiązków. Jak wykazują badania przeprowadzone przez ośrodek badawczy Pentor, panie robiąc zakupy odzieży i obuwia, najbardziej zwracają uwagę na ich cenę oraz na aktualne trendy w modzie. Bardzo duże znaczenie ma również panująca w sklepie atmosfera. Z kolei dla mężczyzn najważniejsza jest jakość zakupionego towaru oraz wygoda w jego noszeniu.

Kobiety znacznie częściej niż mężczyźni korzystają z promocji i dłużej potrafią czekać, aż wcześniej upatrzony asortyment zostanie przeceniony. Potwierdzają to badania, z których wynika również, iż więcej pań niż panów należy do grona tzw. „Smart Shopperów", czyli osób, które potrafią dużo zaoszczędzić, kupując wysokiej jakości produkty w dobrej, okazyjnej cenie. Najwięcej „sprytnych zakupowiczów" pochodzi z miast, w których znajdują się obiekty Fashion House, gdyż są to idealne miejsca na zakup markowego towaru w cenach niższych od 30 do 70 procent niż w tradycyjnych sklepach.

- Zakupy w Fashion House Outlet Centre, w których panuje wyjątkowa, niecodzienna atmosfera, przynoszą satysfakcję zarówno kobietom jak i mężczyznom. Panie cieszy bogaty wybór stylowego asortymentu w atrakcyjnej cenie, a panów szeroka oferta markowego towaru najwyższej jakości. „Pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy" mawiała Marilyn Monroe. Dla współczesnych Polek hasło to brzmieć powinno „Pieniądze szczęścia nie dają, dopiero mądre zakupy"- mówi Katarzyna Czapran, marketing manager Fashion House Gdańsk.

W Fashion House Outlet Centre znajdują się sklepy dla damskich i męskich Smart Shopperów. Modę damską oferują m.in. marki: Aryton, Gapa Fashion, Hexeline, Monnari, Simple, Solar. Panów zapraszają m.in.: Bytom, Franco Feruzzi, Intermoda, Próchnik, Puree, Scotch & Soda, Sunset Suit, Szefler, Vistula i Wólczanka. Marki stylu casual dostępne w sieci Fashion House to m.in.: Greenpoint, Mango, Mexx, Stefanel, Tatuum, Americanos, Big Star, Diverse, Funk'n'Soul, Lee, Wrangler, Levi's, Mustang, Patrol, Rapper, Reporter, czy Timberland.

- Wyniki ostatniego badania klientów Fashion House wykazały, że wbrew stereotypom to właśnie panowie więcej wydają na zakupy niż panie. Może to być potwierdzeniem większej skłonności kobiet do zakupów okazyjnych, promocyjnych. Cieszymy się, że propozycje naszych centrów w Sosnowcu, Piasecznie i Gdańsku są idealnie dostosowana do preferencji obu płci - zakupy w Fashion House są zarówno okazyjne (panie), jak i markowe (panowie) - dodaje Katarzyna Czapran.

*Badania dla Fashion House przeprowadzane były przez ośrodek badawczy Pentor Research International. Wnioski przedstawione w informacji pochodzą z zestawień wyników badań przeprowadzanych w listopadzie i grudniu 2008 na ogólnopolskiej reprezentatywnej próbie oraz próbie klientów outletów Fashion House w Piasecznie, Sosnowcu i Gdańsku.

Informacje o Fashion House Outlet Centre:

The Outlet Centre - to sklepy fabryczne, w których sprzedawane są wyłącznie markowe produkty wysokiej jakości. W Fashion House Outlet Centre towary markowe takie jak odzież, obuwie, artykuły gospodarstwa domowego czy różnego rodzaju akcesoria, sprzedawane są przez cały rok w cenach niższych od 30% do 70% w stosunku do cen w zwykłych sklepach. Produkty oferowane w Fashion House Outlet Centre są końcówkami serii lub kolekcji, kolekcjami z poprzednich sezonów oraz nadwyżkami produkcyjnymi.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

ap

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »