Firma » Biznes
Kolejna firma działająca w branży kosmetycznej dołącza do klientów SALY S.A. - platformy e-commerce
Zobacz więcej zdjęć » |
Firma KOVAS, zajmująca się sprzedażą wysokiej jakości męskich produktów do pielęgnacji oraz stylizacji, zdecydowała się na długofalową współpracę po udziale w 30-dniowym programie testowym “Saly Customer Experience”.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Wybór platformy Saly przez firmę KOVAS pozwolił na jej na wprowadzenie nowych rozwiązań w kwestii usprawnienia procesów sprzedaży, promocji i logistyki, a także dodatkowych działań marketingowych.
“W 2022 roku zdecydowaliśmy się na zmianę systemu oraz platformy B2B. Analizując rozwiązania dostępne na rynku, natrafiliśmy na firmę Saly. Platforma przerosła nasze oczekiwania. Otrzymaliśmy dodatkowe narzędzia, które usprawniły naszą pracę oraz ułatwiły proces zamawiania i przepływu informacji dla klientów. Możliwość integracji z wieloma niezależnymi systemami pozwala nam stworzyć platformę B2B idealnie przystosowaną do naszych potrzeb. Należy również wspomnieć o wsparciu i doradztwie na najwyższym poziomie ze strony Saly podczas okresu próbnego, jak i wdrożenia” - komentuje Dawid Jonasz, członek zarządu i współwłaściciel firmy Kovas.
Firma KOVAS jest pierwszym klientem, który zdecydował się wypróbować skuteczność platformy Saly w formie programu “Customer Experience”. Ta dostępna od niedawna opcja pozwala na bezpłatne przetestowanie systemu na własnych produktach, poznanie wszystkich możliwości i funkcjonalności platformy.
“Cieszymy się, że KOVAS zdecydował się na stałą współpracę i ocenia nasz produkt tak wysoko. Wiemy, że decyzje o zmianie systemu sprzedaży nie są łatwe, jesteśmy jednak pewni, że nasza platforma jest odpowiedzią na wyzwania, jakie obecnie stoją przed firmami B2B w handlu online. Stąd też pomysł na program testowy. Właściciele firm i osoby zaangażowane w proces sprzedaży mogą sami zobaczyć potencjał platformy SALY i być pewni swojej inwestycji” - mówi Sebastian Religa, CEO Saly S.A.
Platforma e-commerce B2B Saly jest dostarczana w modelu SaaS (Software as a Service) i wciąż rozwija kolejne funkcjonalności. W niedługiej perspektywie planowane są usprawnienia związane z zarządzaniem gospodarką magazynową oraz dodatkowe integracje, które miały dla firmy KOVAS duże znaczenie. Zostaną one dodane także do standardowej oferty Saly z której korzystają już takie firmy jak m.in. Morele.net, Somfy, 3mk, Madejski czy Elevita.
Firma KOVAS działa w branży kosmetycznej od 2018 roku. Obecnie spółka dostarcza kosmetyki do barbershopów oraz sklepów w 16 krajach. W swoim portfolio posiada 7 marek z USA, 2 marki z Australii oraz jedną markę z Włoch i na większość z nich posiada europejską wyłączność. Będąc czołowym dostawcą dla wielu polskich barbershopów, KOVAS planuje w kolejnych latach zbudować działy handlowe w kolejnych krajach Europy.
Nadesłał:
j.boguslawska@innervalue.pl
|
Komentarze (0)