Technologie » Komputery
Kolejna kampania IRR dla RTV EURO AGD
Klient postawił przed agencją zadanie przygotowania projektu billboardu promującego laptopy marki DELL z wymiennymi obudowami. Kampania skierowana jest do trendsetterów, mobilnych, młodych ludzi, którzy lubią wyróżnić się z tłumu. Motywem przewodnim kampanii jest kameleon, który zmienia kolory wraz ze zmianą swojego stanu fizycznego i emocjonalnego. Możliwość zmiany barwy, która jest także jego formą komunikacji z otoczeniem posłużyła do prezentacji wyróżniającej cechy promowanego modelu laptopa Dell - możliwości zmiany koloru obudowy, na dodatkową, dołączoną do zestawu.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Instytut Rozwoju Reklamy od 1999 roku efektywnie wspiera procesy marketingowe. W pracy dla klientów agencja wykorzystuje autorskie narzędzia komunikacyjne. Do brandów obsługiwanych przez agencję należą m.in. Castrol, Pirelli, Hyundai, Lenovo, Hasco-Lek, Bank Gospodarstwa Krajowego, Haribo, Coccodrillo, Invest Bank, Mylan Polska oraz Ministerstwo Ochrony Środowiska. Stawiając na kreatywne rozwiązania z wysokim ROI, agencja specjalizuje się w komunikacji ATL, BTL i mediach interaktywnych.
Komentarze (0)