Technologie » Komputery

Kolejna kampania IRR dla RTV EURO AGD

Instytut Rozwoju Reklamy zwyciężył w przetargu na kreację kampanii promującej produkty sieci RTV EURO AGD. W połowie września ruszyła ogólnopolska kampania outdoorowa skierowana do trendsetterów.

Klient postawił przed agencją zadanie przygotowania projektu billboardu promującego laptopy marki DELL z wymiennymi obudowami. Kampania skierowana jest do trendsetterów, mobilnych, młodych ludzi, którzy lubią wyróżnić się z tłumu. Motywem przewodnim kampanii jest kameleon, który zmienia kolory wraz ze zmianą swojego stanu fizycznego i emocjonalnego. Możliwość zmiany barwy, która jest także jego formą komunikacji z otoczeniem posłużyła do prezentacji wyróżniającej cechy promowanego modelu laptopa Dell - możliwości zmiany koloru obudowy, na dodatkową, dołączoną do zestawu.


Instytut Rozwoju Reklamy od 1999 roku efektywnie wspiera procesy marketingowe. W pracy dla klientów agencja wykorzystuje autorskie narzędzia komunikacyjne. Do brandów obsługiwanych przez agencję  należą m.in. Castrol, Pirelli, Hyundai, Lenovo, Hasco-Lek, Bank Gospodarstwa Krajowego, Haribo, Coccodrillo, Invest Bank, Mylan Polska oraz Ministerstwo Ochrony Środowiska. Stawiając na kreatywne rozwiązania z wysokim ROI, agencja specjalizuje się w komunikacji ATL, BTL  i mediach interaktywnych.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Instytut Rozwoju Reklamy
http://www.irr.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Za 3 dni:
Warsztaty online „Technologie medyczne w modelach zintegrowanej opieki zdrowotnej”
dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »