Firma » Reklama
Kolejna muzyczna promocja dla marki Philips od SALES LINK
SALES LINK po raz drugi przygotował świąteczną promocję konsumencką dla kategorii audio z portfolio Philips. Akcja prowadzona jest w sklepach RTV EURO AGD, Neonet oraz MediaExpert. W trwającej do końca roku aktywacji za zakup wieży o wartości minimum 499 zł, w zależności od sieci handlowej, konsumenci otrzymają określone prezenty gwarantowane: przenośny głośnik, Bluetooth adapter lub słuchawki Philips. Za zakup wieży o wartości minimum 699 zł, na klientów czekać będzie natomiast bezprzewodowy przenośny głośnik.
SALES LINK odpowiada za kreację i całościową obsługę promocji. Do zadań agencji należy m.in. przeprowadzenie akcji oraz jej obsługa prawna. Na potrzeby świątecznej aktywacji dla marketera agencja przygotowała trzy różne KV oraz materiały POS i formaty online w postaci bannerów na strony internetowe sklepów, w których prowadzona jest akcja.
Nadesłał:
joannat
|
Słodkie święta z Goplaną!
Zyxel Networks wprowadza na rynek pierwszy przemysłowy punkt dostępowy WiFi 7
Nowa inwestycja mieszkaniowa na mapie Lublina w pobliżu Zalewu Zemborzyckiego
FERRO prezentuje nowe kolekcje armatury łazienkowej - styl, funkcjonalność i nowoczesne rozwiązania
Podsumowanie konferencji dla architektów
Komentarze (0)