Technologie » Internet

Kolejna odsłona kampanii Original Source

Po udanym wprowadzeniu na rynek marki Original Source, agencja interaktywna byss.pl wdrożyła kolejną odsłonę kampanii dedykowanej niezawierającym rutyny kosmetykom.

Agencja byss.pl stworzyła koncepcję kreatywną, aplikację konkursową, a także komplet form reklamowych do kampanii online promującej konkurs.

Pierwszą odsłoną strategii, wprowadzającej na rynek markę Original Source, było uruchomienie  serwisu produktowo-wizerunkowego www.originalsource.pl, a także fanpage'a na platformie Facebook. W pierwszej fazie, kampania promocyjna bazowała na udostępnieniu gry on-line „Alley Cat" oraz na kontrowersyjnym głosowaniu „Hate or Love".

Na obecnym etapie działań, agencja byss.pl przygotowała konkurs „Bazgranie", w którym mogą wziąć udział osoby „lubiące" fanpage Original Source, a także odwiedzające witrynę www.originalsource.pl. Zabawa podzielona jest na dwie kategorie: „Opcja dla mega odważnych" i „Opcja dla odważnych". W pierwszej użytkownik zamieszcza własne zdjęcie, pozwalając innym użytkownikom przyozdabiać je kolorowymi pisakami. W drugiej, osoba biorąca udział w konkursie może „pobazgrać" fotografię zamieszczoną przez innego użytkownika serwisu. Pobazgrane zdjęcia są zapisywane w konkursowej galerii, gdzie można oddawać głosy na ulubione prace. Co tydzień wygrywa 20 najwyżej ocenionych prac - nagradzani są zarówno bazgrzący jak i pobazgrani. Odważniejsi uczestnicy mogą liczyć na bardziej atrakcyjne nagrody, ponieważ oprócz kosmetyków, eko toreb i t-shirtów, ich zestaw będzie bogatszy o pendrive o pojemności 8 GB oraz markery do bazgrania po tkaninach.

Aktualne działania dla Original Source są bezpośrednią kontynuacją założeń, jakie przyjęliśmy w momencie wprowadzenia marki na polski rynek. Produkty przeznaczone są głównie dla osób młodych, które mają duży dystans do siebie i często działają w sposób spontaniczny. Stąd  pomysł, aby wdrożyć zabawę polegającą na bazgraniu po twarzach przy użyciu wirtualnych flamastrów - swoisty body painting, znany i praktykowany podczas hucznych imprez młodzieżowych, ale w nieco łagodniejszym wydaniu  -  mówi Daniel Czapiewski, dyrektor strategiczny byss.pl. Nie ukrywamy, że dodatkową inspiracją do stworzenia przedmiotowego konkursu był kształt opakowań żeli pod prysznic Original Source, który jest bardzo zbliżony do klasycznych pisaków / markerów - kończy Czapiewski.

Kosmetyki Original Source są dostępne w drogeriach Rossmann. Za planowanie i zakup mediów do kampanii reklamowej odpowiada dom mediowy Zed Digital. Więcej informacji na stronie www.originalsource.pl oraz http://www.facebook.com/NieZawieraRutyny.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

klok

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »
Klauzula informacyjna

Gdy korzystasz z naszego serwisu, danymi osobowymi, które przetwarzamy mogą być, np. adres IP Twojego urządzenia, dane pozyskiwane na podstawie plików cookies lub podobnych mechanizmów zapisywania informacji w urządzeniach Użytkowników, o ile pozwolą one na zidentyfikowanie Ciebie. Więcej informacji na temat zakresu danych osobowych oraz cookies znajdziesz w Polityce prywatności, oraz Polityce Cookies.

Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, które Twoje dane osobowe będą przetwarzane oraz w jakim celu, i jakim sposobem, jest Administrator Grupy Kafito.

Jeżeli nie wyrażasz zgody na przetwarzanie przez nas danych z plików cookies, możesz samodzielnie i w każdym czasie zmienić ustawienia swojej przeglądarki tak aby blokowała obsługę plików cookies.

Rozumiem