Moda » Odzież

Kolejne marki premium w Posnanii

Kolejne marki premium w Posnanii
Zobacz więcej zdjęć »
Oferta Posnanii wzbogaciła się o grupę marek luksusowych, które będą dostępne w strefie premium, zaprojektowanej dla wygody najbardziej wymagających klientów. Do grona najemców dołączyła firma Impresa di Lusso, która otworzy sklep Max&Co oraz salon z odzieżą marek Versace, Armani, Just Cavalli.

Developer Apsys Polska sfinalizował kolejną umowę najmu, powiększając ekskluzywną ofertę modową dostępną w Posnanii – obecnie budowanym, największym w Wielkopolsce centrum handlowym. Do grona najemców dołączyła spółka Impresa di Lusso, która utworzy dwa salony w prestiżowej strefie premium, zaprojektowanej z uwzględnieniem trendów współczesnego designu i najwyższej jakości materiałów. Tym samym osoby ceniące luksus zyskają możliwość wyboru spośród ok. 20 marek z najwyższej półki.

W efekcie umowy na powierzchni 660 mkw. w strefie premium zlokalizowany zostanie salon z bogatą ofertą marek: Versace Jeans, AJ Armani Jeans, Emporio Armani, Versace Collection, Armani Collezioni, JOOP, Strellson, Cavalli Class, Just Cavalli, Pierre Balmain. W drugim sklepie, o powierzchni 103  mkw. klienci znajdą odzież i akcesoria marki Max&Co należącej do znanej włoskiej grupy Max Mara Fashion. Nowe marki premium wzbogacą dotychczasową ofertę Posnanii z tego segmentu złożoną m.in. z US Polo, Guess by Marciano, Trussardi, Tous, Rolex, Bizuu oraz Tallinder.

 

Oferta premium, zlokalizowana w specjalnie zaaranżowanej części Posnanii, jest odpowiedzią na rosnącą grupę klientów z wysokimi oczekiwaniami - mówi Marek Błędowski, dyrektor handlowy i członek zarządu Apsys Polska. W Polsce przybywa zamożnych osób, a analitycy wskazują, że ich liczba będzie zwiększać się w kolejnych latach. Spodziewając się kontynuacji rosnącego trendu konsumpcji dóbr luksusowych, dywersyfikujemy ofertę i udostępniamy w Posnanii miejsce dedykowane także ofercie ekskluzywnej.

Z raportu KPMG „Rynek dóbr luksusowych w Polsce” wynika, że w 2018 r. liczba Polaków zarabiających miesięcznie ponad 7,1 tys. zł może wzrosnąć do 1,2 mln, a ich łączne dochody osiągną wartość ok. 209 mld zł. W ślad za coraz bogatszym społeczeństwem, pojawia się coraz więcej produktów up-market i premium, jak chociażby Tallinder, najnowsza marka LPP, adresowana do wymagających klientów, dysponujących większym budżetem. W sumie, na polskim rynku w latach 2010 – 2015 pojawiło się ok. 70 marek luksusowych i premium.

W Posnanii marki premium będą zlokalizowane w specjalnym miejscu – Forum, które będzie miało szczególną aranżację w postaci imponujących szklanych schodów łączących dwa poziomy oraz największej w Polsce artystycznej instalacji świetlnej o powierzchni 206 mkw., wykonanej ze szklanych tub, każda o długości 1,5 m. Elegancję wnętrza podkreślą szklane balustrady, jasna podłoga wykonana z marmuru włoskiego oraz przyciągające uwagę 6-metrowe witryny sklepowe, które pozwolą na ciekawą ekspozycję towarów.

Centrum Posnania zostanie otwarte już w październiku br.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »