Technologie » Telekomunikacja
Konkurs The Tomorrow Talks
Zobacz więcej zdjęć » |
Uczestnikami konkursu są studenci wybranych przez HTC szkół wyższych, którzy będą pracowali w zespołach składających się z maksymalnie pięciu osób.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zwycięzcy konkursów z poszczególnych krajów zostaną wybrani przez internautów, głosujących w mediach społecznościowych na zgłoszone pomysły, a następnie zaproszeni do udziału w finale, który odbędzie się w austriackim Management Center Innsbruck.
Trzech laureatów będzie prezentować swoje pomysły przed międzynarodowym jury i publicznością , która będzie mogła obejrzeć finał transmitowany na żywo w internecie .
Nagrodą główną w „The Tomorrow Talks" jest pięć dni warsztatów ze specjalistami z branży technologicznej, mające na celu rozwinięcie zwycięskiego pomysłu. Po nich zwycięski zespół pojedzie na 10 dniowe wakacje, do wybranego przez siebie miejsca.
Ważne daty:
- 6 marca 2012: Rozpoczęcie konkursu. Od tej chwili uczestnicy mogą zgłaszać swoje filmy do konkursu;
- 7 maja 2012: Ostateczny termin złożenia prac. Wszystkie filmy zostaną umieszczone w mediach społecznościowych;
- 10 czerwca 2012: Ogłoszenie krajowych finalistów oraz laureatów konkursu;
- 29 czerwca 2012: Finał konkursu w Management Center Innsbruck w Austrii
Dodatkowo, każdy użytkownik „The Tomorrow Talks" może stać się zwycięzcą w dodatkowym konkursie na Facebooku.
Główną nagrodą w konkursie na Facebooku będzie opłacenie przez HTC czynszu za mieszkanie za dwanaście miesięcy! Dodatkowo, co niedzielę, aż do dnia wielkiego finału (29.06.2012) do wygrania będą dwa nowe smartfony HTC!
Konkurs „HTC Tomorrow Talks" jest częścią programu „HTC Tomorrow", zainicjowanego przez HTC, światowego lidera w dziedzinie mobilnych innowacji i designu, który obejmuje strategiczne partnerstwo z 15 wybranymi uniwersytetami w Europie.
„HTC Tomorrow" umożliwia młodym ludziom wgląd w świat mobilnego biznesu oraz daje kreatywnym studentom możliwość zdobycia doświadczenia marketingowego, poprzez stanie się ambasadorami HTC na uniwersytecie.
W tym programie studenci mają okazję nauczyć się samodzielnie prowadzić działania w dziedzinie badań rynku, zarządzania projektami, sponsoringu oraz zarządzania eventami.
W Polsce wybranymi uczelniami są:
- Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
- Uniwersytet Jagielloński
- Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Uniwersytet Łódzki
- Politechnika Wrocławska
Komentarze (0)