Technologie » Internet

Konsolidacja branży będzie nieuchronna. Gruper.pl uruchamia kolejne lokalizacje

Konsolidacja branży będzie nieuchronna. Gruper.pl uruchamia kolejne lokalizacje
Zobacz więcej zdjęć »
Po sukcesie w Warszawie, Gruper.pl uruchomił swoje serwisy w kolejnych 2 aglomeracjach w Polsce: Krakowie i Trójmieście. W najbliższym czasie do grona tego dołączą Poznań i Wrocław.

Przypomnijmy, że Gruper.pl to pierwsza polska platforma społecznościowa ułatwiająca grupowe zakupy usług w Internecie.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Poprzez portal, internauci  mogą dokonywać zakupów średnio o 50% taniej. Serwis wystartował 19 kwietnia bieżącego roku. W ciągu pierwszych kilkunastu dni pozyskał tysiące unikalnych użytkowników a internauci dokonali za jego pośrednictwem kilkaset zakupów.

– Start Gruper.pl uznajemy za duży  sukces, zwłaszcza że tego typu usługa była kompletną nowością na naszym rynku i część użytkowników wciąż wstrzymuje się z pierwszymi zakupami obserwując portal. Postanowiliśmy iść za ciosem, konsekwentnie realizując strategię rozwoju Gruper.pl i uruchamiamy kolejne lokalizacje - skomentował Tomasz Dalach, prezes Gruper.pl.

 Pytany czy oznacza to, że może nastąpić szybka konsolidacja rynku, odpowiedział że w bieżącym roku trudno mówić o potencjalnych przejęciach, ale w dłuższej perspektywie będzie to nieuniknione.  W związku z prowadzonym już oraz planowanym dalszym, intensywnym rozwojem, spółka nie wyklucza pozyskania środków finansowych od inwestora zewnętrznego lub poprzez wejście na alternatywny rynek warszawskiej giełdy - NewConnect. 

O FIRMIE:

Gruper.pl sp. z o.o. powstał na początku 2010 r. Założycielami serwisu są Marek Borzestowski, Tomasz Dalach, Piotr Majcherkiewicz oraz Anna Mikołajczyk. Gruper.pl pośredniczy w sprzedaży usług w Internecie oferując internautom kilkudziesięcioprocentowe zniżki. Projekt pochłonął ok. 1 mln zł. Według szacunków spółka powinna osiągnąć na koniec 2011 roku obrót na poziomie 16 mln zł.  Ojczyzną zakupów grupowych jest USA, gdzie w 2009 r. wystartował serwis Groupon.com. Pomysł spotkał się z ogromnym zainteresowaniem internautów. W ciągu nieco ponad roku, korzystający z oferty portalu zaoszczędzili ponad 150 mln USD. Serwis odwiedza ponad 250 tys. użytkowników dziennie, a jego wycena według najnowszych informacji wzrosła w ciągu ok. 4 miesięcy z 250 milionów do 1,2 miliarda USD. W tym roku z powodzeniem wystartowały podobne platformy w Wielkiej Brytanii i Niemczech. 

Dodatkowych informacji udziela:

Tomasz Muchalski 

Everest Consulting Sp. z o.o.

tel. kom. 504 212 463

te. (22) 839 39 49 e-mail: t.muchalski@everestconsulting.pl 

www.everestconsulting.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Everest

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »