Gospodarka » Żywność
Konsumenci po raz trzeci przetestują produkty FRoSTY
Konsumenci będą mieli szansę ocenić nowości produktowe FRoSTY, które ostatnio pojawiły się na rynku, takie jak: Kalarepa z brokułem w maśle z dzikim czosnkiem, Pieczarki z cebulą w maśle tymiankowym, Soczewica z marchewką i ziemniakami w maśle z dzikim czosnkiem, Fish nuggets oraz kultowe Złote paluszki rybne.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
„Sukces poprzednich edycji konkursu skłonił nas do dalszych działań, stąd pomysł na kolejną edycję” – wyjaśnia Aleksandra Wysocka, Marketing Manager z FRoSTY. –„Konsumenci są bardzo wymagający, co motywuje nas do tego, by zapewnić im jak najlepszą jakość produktów.”
Aby wziąć udział w testach, wystarczy w dniach 12 -31 października br. zarejestrować się poprzez formularz na aplikacji zamieszczonej na fanpage’u FRoSTY lub poprzez stronę internetową www.frosterzy.pl i dokończyć zdanie: „Będę w smak testerem, ponieważ…”Zaproszenie do udziału w akcji dotyczy osób mieszkających w 10 największych polskich miastach: Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Warszawie, Bydgoszczy, Łodzi, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. W listopadzie i w grudniu 2015 roku, FRoSTA przekaże każdemu z 1000 FRoSTERÓW, trzy zestawy produktów do przetestowania – dla nich oraz ich znajomych. Osoby, które otrzymają nagrody, będą mogły przekazaćswoją opinię za pomocą dedykowanej aplikacji na Facebooku.
To już trzecia tego typu akcja organizowana przez FRoSTĘ. W poprzedniej, która odbyła się na początku tego roku,ponad 2,4 tys. osób przetestowało i oceniło Ryby z pieca – z sosem brokułowym, włoskim i bordelaise – oraz Zioła mrożone – Bazylię i Czosnek.
Więcej informacji na temat produktów FRoSTY i akcji można znaleźć na stronie internetowej www.frosterzy.pl oraz stronie Facebook www.facebook.com/frosta.polska, na której dostępna jest aplikacja FRoSTERZY.
Nadesłał:
JBcomm
|
Komentarze (0)