Firma » Reklama
KRISPOL w kampanii GWARANCJA SPOKOJU 2021 z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem w roli głównej

W specjalnie stworzonym materiale wideo pojawia się ambasador – Łukasz Piszczek, który od EURO 2016 towarzyszy działaniom wizerunkowym spółki.
Celem kampanii jest wyeksponowanie, wartości, jaką jest dom, stanowiący swoistą gwarancję spokoju i ostoję. To w jego zaciszu spędziliśmy sporo czasu podczas pandemii, to tu znajdujemy ukojenie po długim dniu pracy, to go tworzą najbliższe nam osoby. To również jedna z najważniejszych inwestycji w życiu, warto więc, jak komunikuje marka, zadbać podczas budowy o stolarkę wysokiej jakości.
Marka nawiązała do baśniowej fabuły, w myśl której brama, drzwi, okna i rolety zostają upersonifikowane i ochraniają mieszkańców przed nocnymi marami i strachami, prezentując w ten sposób główne zalety produktów KRISPOL – bezpieczeństwo, funkcjonalność, energooszczędność. W rolę tytułowego bohatera, wracającego po długim dniu do domu, wcielił się Łukasz Piszczek, światowej klasy piłkarz, niegdyś reprezentant drużyny narodowej, dziś doświadczony zawodnik Borusii Dortmund. To tu czeka na niego gwarancja spokoju, czyli rodzina, która czuje się w domu bezpiecznie nawet, podczas nieobecności głowy rodziny.
Realizacją materiału po raz kolejny zajęła się agencja Baltic Media Group z Gdańska, która współpracuje z Krispol od 2019 roku. Działania digitalowe w Internecie zostały rozplanowane przy współpracy z MaxRoy Agency.
Spot można obejrzeć na kanale Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=kwkBTD13Tw8

KRISPOL
press box
Czy zamknięcie dostępu do ulgi mieszkaniowej ograniczy zakupy inwestycyjne mieszkań
Grześki na Święta! Z nowym Mikołajem i jeszcze większą dawką luzu!
DOBRY WZÓR znów dla LAHTI PRO!
Spotkaj się z Bartłomiejem Pawłowskim, kapitanem Widzewa na Sportowym Dniu Otwartym w Łodzi
Mieszkaniowa Noc Niskich Cen w Grupie Murapol z indywidualnymi rabatami na mieszkania
Komentarze (0)