Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka

„Kulinarne JAWOlucje” – konkurs kulinarny firmy Jawo wystartował 1 września

„Kulinarne JAWOlucje” – konkurs kulinarny firmy Jawo wystartował 1 września
Zobacz więcej zdjęć »
1 września wystartowały „Kulinarne JAWOlucje” - konkurs kulinarny przygotowany przez częstochowską firmę Jawo – znanego producenta tradycyjnych dań mrożonych m.in. ręcznie robionych pierogów.

 

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Konkurs skierowany jest do wszystkich miłośników gotowania oraz fanów  odkrywania na nowo tradycyjnych znanych potraw i serwowania ich w zupełnie innej odsłonie. Konkurs potrwa półtorej miesiąca - od 1 września do 15 października, a jego zwycięzców poznamy przed końcem października.

 

W konkursie można wygrać atrakcyjne nagrody – tablet, blender, zastaw noży ceramicznych oraz zestawy gadżetów firmy Jawo. Zasady konkursu są niezwykle proste: należy zakupić dowolny produkt z szerokiej gamy dań mrożonych oferowanych przez firmę Jawo - wybór jest ogromny, ponieważ w portfolio producenta znajduje się ponad 30 różnych dań do wyboru! Zaproponować swój pomysł na podanie tego dania, przygotować je, zrobić zdjęcie, podać składniki oraz przepis przygotowania i zarejestrować swoją propozycję na stronie www.jawo.pl/konkurs. Zgłosić można dowolną liczbę przepisów!

 

Laureatami konkursu zostaną autorzy przepisów, którzy zbiorą najwięcej głosów internautów. Głosowanie odbywa się na stronie konkursu. Organizatorzy konkursu serdecznie zapraszają wszystkich do wzięcia udziału w Kulinarnych JAWOlucjach - odwiedzania strony konkursowej, korzystania z zamieszczonych przepisów, zgłaszania potraw oraz do głosowania!

 

1 września ruszyła także kampania reklamowa mająca na celu wypromowanie konkursu w internecie. Reklamy umieszczone zostały na stronach adresowanych do kobiet, miłośników gotowania, stronach o tematyce kulinarnej, a także portalu społecznościowym Facebook. Kampanię reklamową wspierana jest dodatkowo działaniami PR. Zakupem powierzchni reklamowych zajął się Dom Mediowy Mediapol z Wrocławia, obsługą PR Agencja TOK TOK z Wrocławia, natomiast kreacją strony konkursowej wrocławska Agencja Reklamowa Decoy.

 

www.jawo.pl

www.jawo.pl/konkurs



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KN
http://kobieta24.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »