Rozrywka i wypoczynek » Rozrywka
Kulinarny weekend w chmurach
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
W miniony weekend odbyła się premiera wyjątkowego wydarzenia - Dinner in the Sky. Przez trzy dni (14, 15 oraz 16 września) blisko 1 000 śmiałków zdecydowało się skorzystać z tej atrakcji i wszyscy po zejściu na ziemię zgodnie zachwycali się niezwykłymi widokami oraz oryginalną formą jedzenia posiłku.
Po raz pierwszy w naszym kraju, każdy mógł zakupić bilet na Dinner in the Sky. To spektakularne wydarzenie, odbywające się na wysokości odpowiadającej 15. piętru wieżowca, zorganizowane zostało przez portal WyjatkowyPrezent.pl z okazji jego 5 urodzin. W podniebnej degustacji uczestniczyło blisko 1 000 osób! Wszyscy zgodnie relacjonowali, że była to dla nich najbardziej ekstrawagancka postać kulinarnego doświadczenia okraszona niezwykłymi emocjami.
Jeden z gości, podobnie jak książę Monako, podczas podniebnej kolacji zdecydował się oświadczyć swojej wybrance. Na takiej wysokości odpowiedź partnerki nie mogła być inna niż… TAK. Wieczorem natomiast wspólną kolację wysoko nad dachami zjadły w blasku fleszy popularne gwiazdy polskiego show biznesu m. in. Monika Mrozowska, Bartosz Obuchowicz i Michał Lesień.
Organizator, WyjatkowyPrezent.pl, to największy w Polsce portal sprzedający vouchery na prezenty w formie przeżyć. Z okazji swojego jubileuszu wraz z SMG/ KRC firma przeprowadziła wśród Polaków badania[1], których celem było poznanie ich preferencji względem prezentów. Z badań wynika, że aż 54% ankietowanych zdecydowanie woli dawać prezenty niż je dostawać. Bez względu na wiek, płeć, wykształcenie czy też miejsce zamieszkania 86% respondentów deklaruje: wolimy niespodzianki bardziej niż podarunki przewidywalne i oczywiste. Innym ciekawym wnioskiem wynikającym z badań jest to, że blisko 80% młodych osób w wieku 25-34 lat wskazuje, że wymarzony prezent powinien pozwolić na oderwanie się od spraw codziennych.
[1] Sondaż CATIBUS z dni 1-3/09/2012 zrealizowany przez MillwardBrown SMG/KRC, próba ogólnopolska telefonów stacjonarnych i komórkowych, reprezentatywna 18+, N=1005
Nadesłał:
Public Dialog
|
Komentarze (0)