Firma » Reklama
Kulisy powstania spotu reklamowego z udziałem piłkarza Łukasza Piszczka
Kampanię poprzedziła emisja teasera „Kogo spotka Łukasz?” na oficjalnym profilu sportowca na Facebooku. Piłkarz zaprosił swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie polegającym na napisaniu dalszej części historii. Wśród komentarzy pojawiło się wiele kreatywnych pomysłów oraz propozycji spotkania z gwiazdami sportu i show-biznesu.
Kampania „Gwarancja spokoju” rozpoczęła się promocją w telewizji. Następnie przeniosła się w kanały VOD, wspierane działaniami w Internecie, prasie budowlanej, w radiu RMF FM oraz w sieci salonów KRISPOL.
Marka KRISPOL wyemitowała materiał filmowy „making of” przedstawiający kulisy powstania spotu. Oto on: https://www.youtube.com/watch?v=-n_jOYsvN5g
KRISPOL
press box
Blackview Tab A6 Kids - tablet, który rośnie razem z dzieckiem
Przedświąteczne warsztaty zero waste – twórcze przygotowania do Bożego Narodzenia
Aluprof i Selt łączą siły. Rynek budowlany zyskuje nową, kompleksową ofertę pod szyldem Aluprofu
Półkotapczan z sofą – nowoczesne rozwiązanie, które odmieni Twoją przestrzeń
Komentarze (0)