Gospodarka » Żywność

Kurczak Zagrodowy zagościł w przestrzeni miejskiej

Kurczak Zagrodowy zagościł w przestrzeni miejskiej
Zobacz więcej zdjęć »
16 listopada rozpoczęła się kampania reklamowa Kurczaka Zagrodowego z Podlasia, która potrwa do końca listopada. W trzech głównych miastach Polski (Warszawie, Krakowie, Wrocławiu), w kilkudziesięciu lokalizacjach, pojawiły się billboardy premium o wymiarach 6x3.

Reklama swoim charakterem podkreśla wiejskie pochodzenie i tradycyjny smak produktu. Przedstawia sielankowy charakter podlaskiego krajobrazu, regionu, w którym w małych rodzinnych gospodarstwach hodowany jest Kurczak Zagrodowy. W podobnym tonie utrzymane jest hasło billboardu „…gdy tęsknisz za domowym smakiem…”,nawiązujące do kuchni naszej babci. Jednocześnie, reklama wskazuje na drugie oblicze produktu skierowanego do nowoczesnych konsumentów, zilustrowane wnętrzem współczesnej kuchni perfekcyjnej pani domu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Akcja billboardowa jest jednym z elementów listopadowej kampanii promocyjnej Kurczaka Zagrodowego. Głównym jej celem jest wzmocnienie wizerunku i świadomości marki wśród konsumentów.

 

Od 1 października br.producent drobiu, Grupa DROSED, wprowadziła do sprzedaży produkt Kurczak Zagrodowy w nowym, podkreślającym jego wyjątkowy charakter opakowaniu. Eleganckie etykiety kurczaka Zagrodowego z Podlasia i Zagrodowego Rosołowego z Podlasia ze złotą szarfą utrzymane są w granatowej kolorystyce. Opakowanie w ciemniejszej tonacji wyróżnia produkty na półce sklepowej i wzmacnia ich pozycjonowanie w segmencie Premium.

 

Wprowadzeniu na rynek produktu w nowej etykiecie towarzyszy uruchomiony w kwietniu br. specjalny serwis internetowy www.zagrodowy.pl. Konsumenci znajdą tam przydatne informacje, inspirujące przepisy i porady, a także wyszukiwarkę punktów sprzedaży.  W ramach kampanii promocyjnej, Grupa DROSED nawiązała współpracę z kucharzem Konradem Birkiem, który od kwietnia pełni rolę Kulinarnego Ambasadora marki Zagrodowy oraz z dietetykiem i specjalistą ds. żywienia, Halszką Sokołow (d. Gędek), wspierającą markę Zagrodowy od początku września. Internauci mogą zadawać pytania ekspertom za pośrednictwem serwisu www oraz publikować na nim także własne przepisy.

 

Kurczak Zagrodowy hodowany jest w małych, rodzinnych fermach położonych na wschodzie Polski w czystym ekologicznie rejonie Podlasia. Genetycznie pochodzi od wiejskich kur. Zagrodowego wyróżnia dłuższy tzw. ekstensywny chów oraz specjalny sposób karmienia − wyłącznie naturalną, niemodyfikowaną genetycznie paszą roślinną, bogatą w surowce mineralne i witaminy. W efekcie jest mniej otłuszczony i regularniej umięśniony niż zwykły kurczak, a jego skórka jest cieńsza. Delikatne mięso Kurczaka Zagrodowego z Podlasia ma spójną, kruchą strukturę, a po upieczeniu jest wyjątkowo smaczne i mniej tłuste niż mięso zwykłego kurczaka. Z tych względów polecane jest osobom dbającym o zdrową dietę.

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

JBcomm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »