Technologie » Internet

Łączenie kampanii Google Ads z działaniami SEO - dlaczego warto to robić

Łączenie kampanii Google Ads z działaniami SEO - dlaczego warto to robić
Zobacz więcej zdjęć »
Zwiększanie widoczności strony w wyszukiwarce to jeden z najczęściej wybieranych sposobów na reklamę online. Nie ma w tym nic dziwnego, bo wyszukiwarka Google dociera do ponad 96% internautów w Polsce. Taki wynik naprawdę robi wrażenie!

Kiedy już zdecydujemy się na podjęcie działań, pojawia się jednak pytanie – lepiej postawić na pozycjonowanie czy wykupić płatne reklamy? A może by tak jedno i drugie?

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:



Pozycjonowanie strony a kampania Google Ads – różnice


Mogłoby się wydawać, że między płatnym i bezpłatnym pozyskiwaniem ruchu jest tylko jedna zasadnicza różnica – cena. W praktyce różnic jest dużo więcej. Korzystając z płatnych kampanii, możemy natychmiastowo zwiększyć liczbę odwiedzin na stronie i poprawić konwersję. W przypadku pozycjonowania na wyniki trzeba poczekać nieco dłużej.

To jednak nie wszystko! Korzystając z płatnych reklam, nasza strona wyświetla się w zupełnie innych miejscach, niż w przypadku organicznych wyników wyszukiwania. Dodatkowo w przypadku kampanii Google Ads wystarczy tylko stworzyć odpowiednią konfigurację. Pozycjonowanie strony jest procesem dużo trudniejszym, na który składa się wiele elementów.



Pozycjonowanie stron czy reklama Google Ads?


Co najlepiej wybrać? Na to pytanie niestety nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Oba rozwiązania mają swoje mocne i słabe strony. Korzyści, które można uzyskać dzięki pozycjonowaniu SEO to między innymi:


  • Za wysoką pozycję w organicznych wynikach nie trzeba płacić

  • Algorytmy wyświetlają naszą stronę w najbardziej dopasowanych wynikach, co może przełożyć się na konwersję

  • Jest to sposób na długoterminowe zwiększenie ruchu na stronie


W przypadku kampanii Google Ads mamy do czynienia z zupełnie innymi zaletami. Korzyści, które oferują reklamy Google to przede wszystkim:


  • Zwiększenie ilości ruchu na stronie jest natychmiastowe

  • Sami wybieramy, pod jakimi frazami chcemy wyświetlać naszą stronę

  • Reklamy umożliwiają precyzyjne docieranie do osób zainteresowanych



Po co wybierać, skoro można połączyć?


W praktyce nic nie stoi na przeszkodzie, aby budować widoczność strony wielowymiarowo. Połączenie pozycjonowania i reklam Google może dać najlepsze i najszybsze efekty. Kampania reklamowa skutecznie zwiększy liczbę osób odwiedzających stronę już od pierwszego dnia. W tym samym czasie można jednak również podejmować działania mające na celu poprawę pozycji strony w wynikach organicznych.

Dzięki takiemu rozwiązaniu nie tylko zwiększymy liczbę klientów w krótkim terminie, ale także będziemy budowali stabilną pozycję strony. Takie połączenie pozwoli długoterminowo zwiększyć liczbę wejść na stronę, co przełoży się na konwersję i liczbę klientów.

Artykuł powstał przy współpracy Agencji SEO i SEM internetica.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

slawek

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »