Firma » Reklama
Latem jeszcze taniej w Ad4Mass
Zobacz więcej zdjęć » |
„Chcemy, by lato nie kojarzyło się z czasem zastoju w branży reklamowej. Co roku, właśnie w tym czasie, wiele firm rezygnuje lub też w dużym stopniu ogranicza swoje działania promocyjne. A przecież tak być nie musi!" - mówi Piotr Kasprzycki, Prezes GTW Media, spółki, która stworzyła Ad4Mass.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Do tej pory prowizja doliczana była automatycznie do cen miejsc reklamowych ustalonych przez partnerów Ad4Mass. Jednak przez cały lipiec o dodatkowych kosztach w tym serwisie można całkowicie zapomnieć - prowizja zostanie zmniejszona o 100 proc., a to w rezultacie oznacza obniżkę cen reklam nawet o 30 proc.
„Głównym założeniem naszej platformy reklamowej już od samego początku była jak największa dbałość o Klienta. Stąd też m.in. wprowadzenie do naszej oferty aż dziewięciu rozmiarów kreacji reklamowej. W tym samym kierunku idzie nasza letnia promocja. Przez pewien czas chcemy zrzucić z naszych Klientów ten dodatkowy balast" - dodaje Piotr Kasprzycki.
System reklamy internetowej Ad4Mass został uruchomiony w kwietniu 2010 r. Przeznaczony jest jednocześnie dla osób, które na swoich witrynach internetowych chcą zamieszczać reklamy oraz dla reklamodawców szukających interesujących miejsc dla kampanii w Internecie. Ad4Mass oferuje 9 rozmiarów kreacji reklamowych, zarówno w formie statycznej jak i dynamicznej. Plany Ad4Mass zakładają pozyskanie do końca kwietnia 2011 r. 2 tys. wydawców i osiągnięcie zasięgu na poziomie 1 mln real users dziennie.
Nadesłał:
klok
|
Komentarze (4)
Najbardziej i tak cieszy mnie ilość dostępnych formatów bannerów oraz świetne ceny.
Trzeba przyznać,ze pomysł na promocje przedni. 100% zniżki to naprawdę robi wrażenie zarówno na potencjalnym kliencie ja i na pewno na konkurencji. To jest coś co faktycznie może przyciągnąć spora cześć osób.A jak nie to n pewno przez to usłyszą o ad4mass.
Trzeba przyznać,m ze naprawdę wystrzelili z niezłą promocją na wakacje. Chyba czegoś takie w tej branży to jeszcze nie było. Widać, ze Ad4MASS agresywnie wchodzi na rynek i chce odebrać klientów Googla i AdTaily.
Bardzo dobra wiadomość. Dosyć odważny krok ze strony Ad4Mass ale tym lepiej dla klientów. Jak tylko się pojawili na rynku to wiedziałem, że ruszą do ostrej ofensywy. Osobiście zyskam na tej promocji gdyż jestem klientem od jakiegoś czasu :)