Dom » Wnętrza

Laur Konsumenta 2012 i Grand Prix dla marki Tikkurila

Laur Konsumenta 2012 i Grand Prix dla marki Tikkurila
Zobacz więcej zdjęć »
Zakończyła się VIII edycja ogólnopolskiego plebiscytu, w którym konsumenci mogli wybierać najpopularniejsze produkty i marki spośród kilkuset kategorii.

Tikkurila  - dzięki nieodmiennie wysokiej jakości produktów - potwierdziła swą wiodącą pozycję w rynku otrzymując Srebrny Laur Konsumenta w kategorii farby. Ponieważ już po raz trzeci znalazła się na podium, dodatkowo otrzymała też wyróżnienie -  Laur Konsumenta – Grand Prix.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Laur Konsumenta to ogólnopolski projekt konsumencki, podczas którego wyłaniane są najpopularniejsze produkty i marki. W każdej kategorii prowadzony jest sondaż opinii na grupie ponad 900 respondentów. Badanie przeprowadzane jest trzema metodami: telefonicznie – o preferowane produkty i usługi pytane są losowo wybrane osoby z ogólnodostępnych baz, bezpośrednio – ankieterzy zbierają głosy osób odwiedzających centra handlowe, główne place i ulice największych miast a także przez Internet – gdy internauci oddają głosy bezpośrednio na portalu www.laur-konsumenta.pl, na serwisach tematycznych Spółki Agora czy oficjalnej stronie Rzeczy o Biznesie. 

Kolejny raz konsumenci zaufali  naszej marce. Poza Laurem Konsumenta otrzymaliśmy w tym roku wyróżnienie Grand Prix potwierdzające naszą wysoką i utrwaloną już pozycje rynkową. W plebiscycie bierzemy udział już trzeci raz – mówi Małgorzata Skąpska, PR Manager Tikkurila Polska S.A. Cieszy nas, że  produkty z linii Tikkurila Optiva są doceniane przez użytkowników.

Linia Tikkurila Optiva to lateksowe farby akrylowe o doskonałych parametrach użytkowych, dostępne w tysiącach kolorów. Posiadają rekomendację Polskiego Towarzystwa Alergologicznego. 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

milkas

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »