Dom » Wnętrza
Laur Konsumenta dla Tikkurila
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Laur Konsumenta to ogólnopolski plebiscyt, w którym konsumenci wybierają najpopularniejsze produkty i marki spośród kilkuset kategorii. Jest to czołowy projekt promocyjny w naszym kraju - w każdej kategorii grupa respondentów obejmuje minimum 800 osób. Tegoroczne badanie zostało przeprowadzone metodą sondy telefonicznej oraz poprzez sondowanie na portalach internetowych.
Szczególną radością jest dla nas fakt, iż otrzymaliśmy wyróżnienia w dwóch kategoriach: „Farby" oraz „Impregnaty do drewna" - mówi Karina Zawadzka, Brand Manager Tikkurila. - Nieustannie dokładamy starań, by nasze produkty spełniały wymagania stawiane przez klientów i w pełni odpowiadały ich potrzebom, a przyznawane nagrody są dla nas cennym potwierdzeniem właściwego kierunku naszych działań. Cieszymy się, że wysokie uznanie wśród użytkowników znajdują produkty Tikkurila przeznaczone do ochrony i dekoracji różnego rodzaju powierzchni.
Marka Tikkurila kilkukrotnie już była wyróżniania w ramach plebiscytu Laur Konsumenta - między innymi w ubiegłorocznej edycji otrzymała godło Laur Konsumenta Lider Dekady 2004-2014 (przyznawane jako ukoronowanie sukcesów odnoszonych w plebiscycie).
Nadesłał:
milkas
|

Pasztety Dworskie - mała przyjemność, która odmienia każdy posiłek
Słychać dzwonki sań – ostatnia szansa na wymarzone prezenty
Wymiana AGD – zrób prezent dla rodziny, portfela i planety
Harmonijna architektura kontrastów na wrocławskim Nadodrzu
Komentarze (0)