Firma » Reklama

LAVAZZA ruszyła z kampanią

LAVAZZA ruszyła z kampanią
Zobacz więcej zdjęć »
LAVAZZA rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową ekspresów na kapsułki LAVAZZA A MODO MIO. W ramach działań reklamowych zaplanowano telewizję oraz outdoor.

LAVAZZA A MODO MIO to nowoczesny system kawowy do użytku domowego. Przy jego pomocy każdy bez wyjątku, nawet dziecko, szybko i bezproblemowo przygotuje prawdziwe espresso, które za każdym razem będzie smakować jakby było parzone we włoskiej kawiarni.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Tajemnicą doskonałej kawy systemu LAVAZZA A MODO MIO jest profesjonalny ekspres ciśnieniowy i dedykowane mu kapsułki z oryginalnymi mieszankami kawy LAVAZZA. Do dyspozycji mamy aż siedem różnych smaków kawy, zatem każdy kawosz znajdzie tu kompozycję idealnie dopasowaną do swojego podniebienia. System LAVAZZA A MODO MIO to nie tylko funkcjonalny niezbędnik dla smakosza kawy. To także robiący wrażenie, efektowny detal wystroju kuchni. Możemy być pewni, iż nowoczesne i bezpretensjonalne wzornictwo oraz fantazyjna kolorystyka ekspresów nie umknie niczyjej uwadze. LAVAZZA A MODO MIO to najwyższej jakości zamknięty system kawowy dostępny po bardzo przystępnej cenie.

Taki ekspres to niewątpliwie marzenie każdego wielbiciela kawy, o czym przekonuje LAVAZZA w swojej kampanii reklamowej, która jest częścią międzynarodowego projektu promującego system LAVAZZA A MODO MIO, a realizowanego również w innych państwach. W polskiej kampanii uwzględniono telewizję oraz outdoor. Dwie wielkoformatowe reklamy pojawiły się w centrum Warszawy. Większa o powierzchni 460 mkw zdobi ścianę budynku przy al. Jerozolimskich na rondzie Dmowskiego. Drugą
zlokalizowano przy Chmielnej 14. Layouty obu przygotowano na bazie ubiegłorocznych zdjęć z kultowego już kalendarza LAVAZZA.

W ramach kampanii telewizyjnej zaplanowano emisję 30 sekundowego spotu na kanałach: TVN, TVN24, TVN7, TVP1, TVP2, POLSAT NEWS, TV4, 13th Street, Comedy Central, AXN, FoxLife, Kino Polska, MTV, National Geographic, Tele5, Universal Channel oraz VH1. Planowaniem mediów zajęła się agencja ARIP. Kampania LAVAZZA potrwa do końca grudnia. Wspierana jest licznymi prezentacjami i promocjami konsumenckimi w miejscu sprzedaży, a także działaniami z zakresu public relations prowadzonymi przez agencję B&W PR.

Więcej informacji udzieli:
Agnieszka Kołogrecka tel. 601 40 70 33
e-mail: agnieszka@bwpr.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

poprostu

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »