Kultura » Kultura

LECH FREE NAWIĄZAŁ WSPÓŁPRACĘ Z POLSKĄ LIGĄ ESPORTOWĄ

Lech Free, lider na rynku piw bezalkoholowych, wspierający inicjatywy i wydarzenia sportowe np. Runmageddon teraz podbija segment esportu. We współpracy z Ambasadorami – Damianem Janikowskim, Kasią Szklarczyk, Izu Ugonohem i Natalią Tober – wchodzi w świat gamingu, bo przecież Lechendy mogą wszystko

Rynek esportowy w Polsce i na świecie od kilku lat notuje dynamiczne wzrosty. Szacuje się na podstawie danych Newzoo wykorzystanych w raporcie „The game industry of Poland — Report 2020”, że w Polsce gamingiem zajmuje się już 16 milionów użytkowników. Staje się on jednym z najpopularniejszych sposobów na zagospodarowanie wolnego czasu, zarówno wśród młodzieży, jak i dorosłych. W odpowiedzi na rosnący trend marka Lech Free Kompanii Piwowarskiej nawiązała współpracę z Polską Ligą Esportową, stając się oficjalnym partnerem PGE Dywizji Mistrzowskiej. Celem kooperacji jest udowodnienie, że te dwa z pozoru różne światy mają ze sobą wiele wspólnego. Oba wymagają wielu godzin przygotowań, treningów czy otwartości umysłu, a rolą marki jest zapewnienie orzeźwienia po wykonanym wysiłku, nie tylko tym fizycznym.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Współpracę promuje pięć odcinków, pokazujących zmagania influencerów w nietypowych rozgrywkach o nazwie: Starcie Lechend. Jego bohaterami są wspomniani Ambasadorzy Lecha Free oraz zawodnicy Polskiej Ligi Esportowej: Sebastian NEEX Trela, Daniel Stomp Płomiński, Jacek Minise Jeziak i Mikołaj Mouz Karolewski. W każdej potyczce influencerzy połączeni w pary mają za zadanie zdobyć jak największą liczbę punktów w dwóch konkurencjach: ze świata sportu i gamingowej, wymieniając się doświadczeniami ze swojego pola zainteresowań. W pierwszym odcinku zobaczymy test celności i refleksu w grze CS: GO w wykonaniu Damiana Janikowskiego oraz Stompa (gamera), który spróbuje przerzucić brązowego medalistę Mistrzostw Olimpijskich na matę, a następnie wykonać wykop z pół obrotu. Gospodarzem programu realizowanego w ramach współpracy jest Wojciech ŁOZO Łozowski, znany jako wokalista Afromental, aktor i prezenter, i prywatnie fan gamingu i streamer.

 

Jak sportowcy, którzy wcześniej nie mieli styczności ze światem gamingu poradzili sobie z tym zadaniem? – podsumował Damian Janikowski: – Nie myślałem, że taki rodzaj sportu może pochłaniać tyle czasu i wymagać takiego poświęcenia. Profesjonalni gracze przed zawodami ćwiczą głównie pamięć mięśniową oraz synchronizację oko-ręka, żeby zwiększyć szybkość i precyzję reakcji. Esport jest dyscypliną strategiczną, więc oprócz umiejętności grania, mentalne podejście, czyli „głowa” jest jednym z najważniejszych czynników zwycięstwa zarówno w sporcie, jak również w wielu innych dziedzinach.

 

Autorami projektu są: Polska Liga Esportowa i marka Lech Free. Dodatkowo, przy tworzeniu serii Starcie Lechend z ramienia marki Lech Free pracowały: Tailor Made PR – współpraca z influencerami i komunikacja z mediami, Cut the Mustard –  działania w digitalu i social mediach oraz Zenith – zakup i planowanie mediów.  

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

KP
http://hardmade.pl/

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »