Dom » Budownictwo
DOBRY WZÓR znów dla LAHTI PRO!
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Produkt stanowi estetyczną i funkcjonalną innowację w obrębie kategorii, co zwróciło uwagę Jurorów. To spodnie dla konkretnej grupy specjalistów – dekarzy, a ich bezpieczeństwo przy pracy na wysokościach stanowiło podstawowy wyznacznik, determinujący formę i funkcję produktu. Projektanci LAHTI PRO nie zapomnieli przy tym, że każdy dekarz to przede wszystkim człowiek. Człowiek, który zwraca uwagę na atrakcyjny wygląd i prezencję - również w pracy. Tegoroczna nagroda to już trzeci z rzędu główny laur w konkursie IWP dla marki z portfela PROFIX, a w gronie tegorocznych finalistów znalazła się również marka narzędziowa PROLINE ze swoją nowością – poziomnicą laserową o zielonym świetle roboczym.
Nagrodzone produkty wezmą udział w wystawie pokonkursowej, której otwarcie przewidziane jest na stycznia 2026 r.
***
GRUPA PROFIX – od 30 lat zajmuje pozycję lidera rynku narzędzi i odzieży BHP, działając pod markami PROLINE LAHTI PRO i TRYTON na rynku polskim i rynkach państw UE, za pośrednictwem własnej dystrybucji i współpracując ze spółkami powiązanymi kapitałowo.
***
Partnerzy nowej edycji kampanii „TERMOMODERNIZACJA+DOBRY MONTAŻ”: FAKRO, GLASSOLUTIONS, GREE, HÖRMANN, KLIMAS WKRĘT-MET, KRISHOME, MIDEA, NYXON, PORTA, PROLINE, POLSKIE STOWARZYSZENIE PRODUCENTÓW STYROPIANU, SOMFY, SOUDAL, STALPRODUKT-ZAMOŚĆ, WIŚNIOWSKI
Patroni honorowi: Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, Ministerstwo Rozwoju i Technologii Patroni merytoryczni: APPLiA Polska, Instytut Techniki Budowlanej, Polska Izba Budownictwa, Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego, Polskie Stowarzyszenie Dekarzy, Porozumienie Branżowe na Rzecz Efektywności Energetycznej POBE, Stowarzyszenie Producentów i Importerów Urządzeń Grzewczych, Polski Związek Producentów i Przetwórców Izolacji Poliuretanowych PUR i PIR „SIPUR”
Patroni medialni: all4build.pl, biznes i Ekologia, Bramy21.pl, Budnet.pl, Budowa.com.pl, Budowa.org, Budowlanematerialy.eu, Budownictwo.co, Budownictwo.org, BudownictwoB2B.pl, Budujemy Dom, Dom Idealny, Domenergo.com, Domszytynamiare.pl, Dom z Ogrodem, Drzwi.pl, Eco Miasto, Ekonatura.org.pl, Ekspert Budowlany, Forum Branżowe, Forumfirm.eu, Instalacjebudowlane.pl, Inwestycje.plus, Izolacje, Klmatyzacja.pl, Kwartalnik Okno, Ladnydom.pl, Ładny Dom, Materiały Budowlane, Monter Stolarki, Murator, Muratorplus.pl, Nasz Dekarz, Obud.pl, Ogrzewnictwo.pl, Okna21.pl, Oknonet.pl, Oknoserwis.pl, Pasywny-budynek.pl, Polskaekologia.org.pl, Poradybudowlane.com.pl, Przegląd Budowlany, RBT Magazyn, Receptynadom.pl, Stolarkabudowlana.eu, Stolarstwo.org, Świat Szkła, Teraz Dom, Terazdom.pl, Wentylacyjny.pl, Wybudujemy.com.pl.
Zapraszamy do śledzenia działań kampanii „TERMOMODERNIZACJA+ DOBRY MONTAŻ” na stronie: dobrymontaz.com oraz na Facebooku: facebook.com/dobrymontaz
Nadesłał:
Drier
|

Ptysie z kremem truskawkowym
Zewnętrzna izolacja a efektywność energetyczna budynku
Wysokie zużycie energii elektrycznej w sezonie grzewczym. Jak sobie z nim poradzić?
Saloniki Kolportera zmieniają się dla klientów i ajentów
Komentarze (0)