Gospodarka » Żywność
Lekko gazowana Krynka - orzeźwienie w nowym wymiarze
Zobacz więcej zdjęć » |
Przy tej okazji firma zdecydowała się również na zmianę logo oraz zaprezentowała nowe etykiety swoich wyrobów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Nasza tegoroczna nowość, czyli woda lekko gazowana, dedykowana jest przede wszystkim dla osób poszukujących nowych doznań smakowych – mówi Mieczysław Surowiec, prezes Spółdzielni Krynka.
I dodaje: Wzbogacając wodę o odrobinę „bąbelków” chcieliśmy stworzyć produkt, który w upalne dni zapewni odpowiedni poziom tak poszukiwanego orzeźwienia. Efektem tego jest średnio nasycona dwutlenkiem węgla, lekko gazowana woda źródlana, która na półkach sklepowych pojawiła się na początku lipca.
Co ciekawe, przy okazji premiery tego produktu zaprezentowane zostały również odświeżone logo firmy oraz całkowicie odmienione etykiety wyrobów: - Zmiany te stanowią naturalny etap rozwoju Spółdzielni Produkcyjno-Handlowej Krynka. To jednak ewolucja, a nie rewolucja – kolejny krok na zaplanowanej wcześniej ścieżce – zapewnia Mieczysław Surowiec.
Największą zmianę zaobserwować można w stosowanej kolorystyce. Kolor czerwony w logo zastąpiony został głębokim, szlachetnym granatem, dodatkowo wzbogaconym złotymi zdobieniami.
Z kolei nowa, wyróżniająca się przede wszystkim lekkością oraz prostym, stonowanym i jednocześnie przyjaznym designem etykieta, podkreśla silny związek Spółdzielni z regionem północno-wschodnim. Wynika z niej jasno, że Krynka to po prostu „Bogactwo natury. Prosto z Podlasia”.
- Jesteśmy przekonani, że zmiana identyfikacji wizualnej pozwoli nam nie tylko utrzymać dotychczasową pozycję na rynku, ale i dotrzeć z ofertą do jeszcze szerszego grona konsumentów – w tym również do młodych, aktywnych osób – wyjaśnia prezes Krynki.
Woda lekko gazowana, czyli pierwszy produkt z nowym logo i etykietą, na półkach sklepowych pojawiła się na początku lipca. Obecnie dołączają do niej również wody niegazowana i gazowana. W kolejnym etapie firma planuje zmianę etykiet wód smakowych – cytrynowej, truskawkowej i jabłkowej.
Nadesłał:
publicum
|
Komentarze (0)