Firma » Reklama
Lepiej Żywca!
Lepiej to gatunek literacki stworzony przez Wisławę Szymborską. Standardowo składa się z dwóch wersów, z których pierwszy zawiera absurdalny wybór i zaczyna się wyrazem „Lepiej” (lub „Lepszy”, „Lepsza” czy „Lepsze”), a drugi słowem „niż” lub „niźli”.
Z przymrużeniem oka pokazuje alternatywę dla pewnych rzeczy, np.:
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Lepiej się w leżaku złożyć, niż lepieja nie ułożyć.
Początkowo lepiej opisywał jedynie zagadnienia kulinarne, obecnie może dotyczyć każdego tematu.
Marka Żywiec postanowiła wykorzystać ten gatunek w nowej zabawie słownej – „Lepiej Żywca”. Celem projektu jest uwolnienie twórczej energii oraz zainspirowanie Polaków do literackich eksperymentów. Wystarczy wykorzystać plastyczność mowy ojczystej i tworzyć przewrotne kombinacje, szukając humorystycznych rymów. W zabawie liczą się nieszablonowe podejście do tematu oraz zaskakujące połączenia słowne. Nie będzie żadnych sztywnych ram. „Lepiej Żywca” to akcja dla aktywnych i spragnionych życia ludzi. Konkurs jest konsekwencją nowej kampanii reklamowej, prezentującej bardziej dynamiczną, otwartą i pomysłową twarz marki.
Codziennie na stronie www.zywiec.com.pl będą czekały nowe lepiejowe zadania. Uczestnicy będą mogli lepić nietuzinkowe lepieje, a ograniczać ich będzie jedynie własna wyobraźnia. Im bardziej przewrotna układanka słowna, tym lepiej. Kreatywność internautów będzie oceniać znakomite jury w składzie Stanisław Tym, Monika Brodka, Marek Raczkowski
oraz Tymon Tymański. Wybór jurorów nie jest przypadkowy – każdy z nich nie tylko na co dzień pracuje słowem, ale uosabia również kluczowe wartości marki. Stanisław Tym jest znanym satyrykiem, niebojącym się wyrażać własnego zdania. Monika Brodka to buntowniczka z góralską duszą i jednocześnie wielowymiarowa artystka uwielbiająca muzyczne eksperymenty. Marek Raczkowski w bezkompromisowy sposób przedstawia na papierze otaczającą nas rzeczywistość, a Tymon Tymański to nonkonformista, niepokorny muzyk, zawsze chodzący własnymi ścieżkami. Tak zróżnicowana komisja gwarantuje także wysoki poziom rywalizacji. Na najlepszych będą czekały liczne nagrody rzeczowe. Akcja rozpoczęła się 19 listopada i potrwa przez 8 tygodni – aż do 13 stycznia.
Konkurs w naturalny sposób wpisuje się w nową kampanię reklamową, prezentującą wartości marki mieszczące się w sformułowaniu „polski apetyt na życie”. W prowadzonej komunikacji Żywiec udowodnia, że doskonale rozumie dynamiczne oraz pełne energii i kreatywności pokolenie Polaków. W towarzyszącym kampanii spocie reklamowym zaprezentowany zostanie świat marki oraz jej konsumentów. Pokazany zostanie również polski styl życia, który określają takie cechy jak: nienasycenie, odwaga, dociekliwość i pomysłowość. Marka, wchodząc w nowy etap komunikacji poszerza horyzonty, nie rezygnując jednak ze swoich wartości i dowodząc, iż nowoczesność i energia są na stałe wpisane w jej charakter. Prowadzone działania umacniają również wizerunek Żywca jako najlepszego polskiego piwa premium, towarzyszącego Polakom od ponad 150 lat.
Szczegóły konkursu na stronie: www.zywiec.com.pl
Nadesłał:
joannat
|
Komentarze (0)